Moja lista życzeń ze sklepu Dresslink.com ....

piątek, 24 lipca 2015
Hejka :)

Właśnie siedzę sobie w sklepie, i przypomniało mi się, że całkiem niedawno odkryłam dość fajny sklep, w którym jest duży wybór ubrań, biżuterii, dodatków kosmetycznych, torebek, itp. Jednak co najważniejsze, ceny mają też przystępne, co do jakości wypowiem się jak przyjdzie do mnie pierwsze zamówienie.

Dzisiaj chcę dla Was pokazać kilka rzeczy które wpadły mi w oko i są w dobrej cenie. Nie będę dzielić ich na kategorie, dodam po kolei jak mam je w liście życzeń.

Zatem zapraszam do oglądania i komentowania, czy coś też Wam wpadło w oko z mojej listy.


Dostępna też w kolorze granatowym.
Rozmiary od S do XL.


Rozmiar w standardzie.


Rozmiary od S do L.


Rozmiar w standardzie, dostępne inne kolory.



Dostępne inne kolory, rozmiary od S do L.


Rozmiary od S do XL.


Rozmiary od M do XL, dostępny też kolor czarny.


Rozmiar w standardzie.


Rozmiar - uniwersalny, dostępne inne kolory, warto zerknąć. 


Ten kombinezon urzekł mnie najbardziej.
Rozmiary od S do XL.


Rozmiary od S do XL.


Rozmiary od M do XXL.


Rozmiary od S do XL.



Powiedzcie czy wpadło coś Wam w oko z moich propozycji? :)
A może coś innego Wam się podoba?


Do następnego.

Emilka :*

67 komentarzy

  1. Pierwszą bluzkę chciałąm zamówić na aliexpres bo też są :D podoba mi się mega ten motyw. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ciuszki bardzo mi się podobają- poklikałam :)
    Proszę poklikaj też u mnie z Romwe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te rzeczy :)kombinezony najlepsze oraz ta druga bluzeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane Kochana :*

    Fajne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie wszystko bym na siebie włożyła ! ; )

    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A powiedz mi jak się zamawia ubrania z tych zagranicznych stron. Bo ceny naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kochana, wszystko Ci opisałam :)

      Usuń
  7. Dziękuję za komentarz :) Bardzo mi pomogłaś, lecę zamawiać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ciuchy. Kupowalam w dresslink i jestem zadowolona
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1
    Zapraszamy na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  9. ten czarny kombinezon jaki śliczny <3 oczywiście pomogłam i poklikałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś do listy życzeń :) Poklikane oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwilebiam ten sklep, kliknełam w kilka linków

    OdpowiedzUsuń
  12. Kombinezon czarny i w kratę genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz wpadłam ale zauroczyła mnie grafika na stronie ;) człowiek czuje się tutaj tak błogo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, grafikę zawdzięczam cudownej Karolinie :)

      Usuń
  14. Świetne rzeczy :) podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze! wszystko mi się spodobało ;p !

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka w piórka jest cudna!

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarny kombinezon najlepszy! <3 Też mam z nimi współpracę, i poklikałam ci - trzeba się wspierać :) Ogólnie to lubię ich ubrania, właśnie idzie do mnie drugie zamówienie. Ich recenzja pojawi się wkrótce!
    Zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło jeśli się odwdzięczysz :)
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana za poklikanie. Ja czekam na ich pierwszą paczkę, :)

      Usuń
  18. Hej :)
    W tej białej bluzie z czarnym a'la koronkowym motywem zakochałam się już jakiś czas temu, do kombinezonu w kratę też się przymierzałam, ale stwierdziłam, że to nie na moją figurę.
    Zamawiałam z tej strony kilkakrotnie i jakość jest bardzo dobra, rzeczy wyglądają tak jak na zdjęciach za co wielki plusior.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://nelczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłaś sobie tę bluzkę ?:) Nie mogę się doczekać paczki którą mam otrzymać....

      Usuń
  19. Mi spodobały się dwie pierwsze rzeczy, do tego również czarny kombinezon z koronką na dole, te rzeczy są wręcz przecudne i chętnie bym je przygarnęła<3

    To takie rzeczy, które najbardziej mnie urzekły ale poklikałam we wszystkie;D

    Co powiesz o wzajemnej obserwacji?

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Same fajne rzeczy pokazałaś ! Chociaż ten sklep chyba nie ma nic brzydkiego ;)
    Poklikałam,mogę liczyć na rewanż ?

    OdpowiedzUsuń
  21. też mam od nich ciuchy, które prezentowałam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe ciuszki! :D
    Www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ten czarny kombinezon fajny :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne rzeczy, szczególnie ta druga bluza :)
    obserwuję i zapraszam do siebie.
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. pierwsza bluzeczka jest super! mam szorty właśnie w takie piórka z tej firmy:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko co wybrałaś bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*