Inspiracje - HOT or NOT ??? :)

czwartek, 9 lipca 2015
Hejka :)

Właśnie sobie siedzę w sklepie, i jest dosyć pusto dzisiaj, więc pomyślałam, że napisze dla Was post. Decyzja była szybka (spontaniczna), że pokażę dla Was kilka inspiracji z mojego sklepu. Czy się chwalę? Nie po prostu mam kilka fotek ze sklepu, a nie mam obecnie innych stylizacji, więc chcę pokazać Wam te co mam.

A już jutro, pojawi się kolejny post, o obiecanym kosmetyku do ciała.

Zapraszam do zdjęć.










Wpadło coś Wam w oko?
Chcecie więcej takich postów, czy wolicie tylko same stylizacje?

Pozdrawiam :):)

Do jutra.

Emilka :*

22 komentarze

  1. Najładniejszy jest ten niebieski kombinezon (?) na przedostatnim zdjęciu. Szukam właśnie czegoś takiego, ale boję się, że będę w tym niezbyt ładnie wyglądać. Co do wyglądu, to piękna figura. :)

    www.kuflowemedytacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że kombinezon jak dobrze dobrany wygląda na każdym ślicznie :)

      Usuń
  2. Ooo tak, przedostatni kombinezon najlepszy, a na Twojej figurze prezentuje się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka w kropki jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. great post as usual :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja zwróciłam uwagę na te trzy torebki na jednym ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kombinezon fajny ;p i fakt, te torebki są kuszące ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Przedostatnie zdjęcie najlepsze, najlepiej do Ciebie pasuje, poza tym bardzo mi się podoba niebieski kolor! :)

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także lubię bardzo niebieski kolor w każdej odmianie :)

      Usuń
  8. Świetny jest ten niebieski kombinezon! <3
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. ten kombinezon najładniejszy :) ale ogólnie ładna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja poproszę więcej uśmiechu! :) i wtedy wszystko będzie piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszy ten niebieski kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*