Idąc przez świat na różowo....

niedziela, 19 lipca 2015
Hejka :)


Weekend już za nami, a ja właśnie siedzę sobie wygodnie w fotelu, po smacznej kolacji i wsłuchuje się w odgłosy burzy będącej za oknem. Czy u Was też jest taki nie ciekawy wieczór, ze względu na warunki atmosferyczne? Ale, żeby nie było tak całkowicie szaro - buro i ponuro przygotowałam dla Was stylizacje w nieco bardziej promiennych barwach. 


Na poniższych zdjęciach prezentuje koszulkę którą zakupiłam także w hurtowni Awanti, również za 8,00 zł (tak jak koszulka z poprzedniego postu - KLIK). Koszulka jest w cudownym kolorze neonowego różu, a w połączeniu z białymi napisami prezentuje się "nieziemską". Do tego dobrałam jeansowe spodnie, zakupione w moim sklepie (hehe...) oraz całość uzupełniłam białymi tenisówkami, firmy Adidas, za całe 70,00 zł oraz znaną już Wam torebką z Sinsay. 


Koniec pisania, zapraszam do zdjęć.








I jak? 
Udało mi się połączenie, czy wręcz odwrotnie?  
Czekam na Wasze opinie :)


Do następnego.

Emilka :*

30 komentarzy

  1. trafne połączenie:) sportowo ale i elegancko ;)
    masz ochotę na wspólną obserwację??

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka idealna na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! Cudna torebka <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi się spodobała torebka! :) pięknie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka bardzo fajna:)
    zapraszam do mnie i jeżeli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj
    http://pokropce1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne buty :)

    Całość wygląda super ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. O widzę zmiany. Zasługa Karoliny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie kochana :) i dziękuje za polecenie :*

      Usuń
  9. Świetny blog. Zapraszam do siebie :)
    http://raspberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie :) torebka mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udane połączenie :) Ładnie Ci w różu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*