Antybakterek - Znacie jakieś? Lubicie? Poznajcie mój ....:)

piątek, 17 lipca 2015
Cześć:)

Przez te siedem dni, wiele się wydarzyło, ale  .... Może najpierw spytam co tam u Was? Opowiadajcie w komentarzach, jak wakacje mijają, itp.  

A u mnie? Tak jak wcześniej pisałam, że wybieram się na spotkanie blogerek, tak też uczyniłam. Dziewczyny promienne, opalone, radosne, uwierzcie - tego mi brakowało, błogiego beztroskiego spotkania z babaczkami, których pasją jest blogowanie. Oczywiście ze spotkania pojawi się recenzja, także bądźcie czujni. 
Poza tym? Mój sklep jakoś prosperuje, jeszcze zamknięcia nie przewiduję, chociaż powiem Wam szczerze, że miewałam gorsze dni, gdzie chciałam się poddać, ale nie mogę bo mam pewne zobowiązania wobec UP, i rok musi być. Sądzę jednak, że przez ten rok, wszystko się ustabilizuje i nie zamknę go po roku. 
A co więcej? Kto śledzi mojego bloga już jakiś czas na pewno zauważył zmiany. Jakie? Zmienił się całkowicie szablon bloga, a takie piękne czary zadziałały przy udziale Karoliny, z bloga http://www.pasjekaroliny.pl/ (którego też Wam polecam, bo jest godny uwagi, i nie tylko dlatego, że jego właścicielka wykonała mi szablon na bloga, ale dlatego, że pisze ciekawie, do rzeczy i z pasją). Powiedzcie mi co sądzicie o moim szablonie? Pojawiło się menu, gdzie do wyboru macie takie kategorie jak: moda, uroda, paznokcie i inne, a wszystko to byście mogli lepiej odnaleźć się na mojej stronie. Powstały też ikonki, szybko przekierowujące do pozostałych portali gdzie można mnie znaleźć oraz ikonka z mailem do mnie. Kolorystyka także zupełnie inna, piękne jasne pastelowe kolory. Moim zdaniem zmiana na duże TAK, a Waszym?? :)

Koniec tego marudzenia o mnie, i w końcu o czymś co przygotowałam dla Was. Zapraszam.




Żel do rąk Nature Secrets
 Zawiera antybakteryjne ekstrakty z drzewa herbacianego i mandarynki
Pojemność: 50 ml
Cena: 15,90 zł (można też go zakupić w cenie promocyjnej 9,90 zł, do kupienia TUTAJ)


Co podaje producent?
"Antybakteryjny żel oczyszcza dłonie bez użycia wody. Zawiera składniki dezynfekujące i glicerynę, która zmiękcza i odświeża skórę, nie pozostawiając na niej tłustej warstwy."


Opakowanie?
Cóż mogę napisać? Niewielka buteleczka, dobrze układająca się w dłoni, wykonana z przezroczystego plastiku, dzięki czemu widzimy zawartość opakowania, i to ile produktu nam jeszcze zostało, żeby wiedzieć kiedy zrobić zapas. Korek zamykany jest na typowy klik, sam raczej w torebce nie powinien się otworzyć (ja osobiście nie miałam takiej niespodzianki). Szatę graficzną, można określić krótką i zwięźle - typowo letnia. 


Zapach i konsystencja?
Zacznijmy od zapachu, na którym się nieco zawiodłam. Dlaczego? Myślałam, że będzie to piękny zapach mandarynki, takie było moje wyobrażenie, jednak mandarynki, niemalże w tym aromacie nie wyczuwam, główne skrzypce gra tutaj drzewo herbaciane, które też nie jest do końca herbaciane. To połączenie nie przypomina mi nic więcej, poza lekką świeżością z dodatkiem alkoholu. Dodam, że zapach na dłoniach utrzymuje się całkiem spory czas. A konsystencja? Pół płynna (gdy na dworze jest gorąco, to i konsystencja staje się rzadsza), Przy aplikacji trzeba uważać, by nie wydostać z opakowania znacznie większej ilości produktu, gdyż to się zdarza, gdy naciśniemy zbyt mocno na plastik. 

Moja opinia?
Opakowanie - na tak. Zapach - nieco mnie rozczarował. Konsystencja  - typowa, dla tego typu produktów. A działanie? Żel na pewno oczyszcza ręce z bakterii, gdy nie możemy użyć mydła, dzięki zawartemu już na początku alkoholowi w składzie, ale co za tym idzie, też je lekko wysusza, i niezbędne jest  użycie kremu nawilżającego. Poza tym żel mnie nie uczulił, jest dość wydajny i bardzo przydatny. 


Znacie ten żel?
Jaki jest wasz ulubiony żel antybakteryjny, i czy używacie?

Do następnego.

Emilka :*

18 komentarzy

  1. Nie znam tego żelu i raczej rzadko takie używam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami mam fazę na takie żele ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja poznałam go już jakiś czas temu :)

      Usuń
  4. nigdy nie miałam z nim do czynienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wchłania się ten tonik :) poza tym chwilę później nakładam krem :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Idealna, gdy nie mamy jak umyć rąk... :)

      Usuń
  7. Ja lubię żel antybakteryjny o zapachu melona z natury za ok.6zł piękny zapach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się zmiany :) Ja używam teraz żelu z Venus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, z Venus też jeszcze nie miałam. :)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*