Przyszło lato, a z nim .... ???

niedziela, 28 czerwca 2015
Hej :)

Mogę powiedzieć, że lato zawitało do nas na dobre. Pogoda jest cudna (choć jeszcze ten wiatr by mógł być mniejszy), wakacje już się zaczęły, ja w końcu mam więcej czasu i będę na blogu, już częściej. Dzisiaj tak jak obiecałam pojawił się wreszcie post modowy, i powiem Wam, że szykuję ich jeszcze więcej, chociaż o postach kosmetycznych też nie zapominam i mam już dla Was gotowy jeden o pewnym, żelu do kąpieli, ale o tym już wkrótce. 

Stylizacja składa się z białej przewiewnej z przodu bluzki na krótki rękaw, w tyłu zaś jest ona czysto biała - gładka, zakupiłam ją w pewnym SH, za 10 zł (powiem, że była też fioletowa i żałuję, że jej także nie kupiłam), do tego dobrałam szorty jeansowe z modnymi przetarciami (które są dostępne u mnie w sklepie), oraz japonko/sandałki, całość uzupełniłam nerką w letnich kolorach, która jest idealna na wypad rowerowy. 

Zapraszam do zdjęć.









Co myślicie o tej stylizacji? 

Do następnego. 

Emilka :*

34 komentarze

  1. Nerka bardzo mi się podoba, ma strasznie fajne kolory :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa bluzka i sceneria :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja! ;) zazdroszczę pogody,bo u mnie jest okropnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mam nadzieje, że i teraz u Ciebie jest śliczna pogoda :)

      Usuń
  4. świetne zdjęcia :) ale gdzie Ty masz taką pogodę u mnie ciągle zimno?

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na podlasiu, i mam nadzieje że i u Ciebie pogoda się poprawiła :)

      Usuń
  5. Świetna stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka jest świetna, z mojej bajki zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam koronkowe koszulki :) świetnie wyglądasz ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie okropna gorączka...
    Zawsze chciałam mieć fajne dżinsowe spodenki, ale na mój tyłek chyba żadnych jeszcze nie uszyto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka
    Karolina pewnie ci zrobi szablon. Tylko musisz się do niej odezwać. To jej adres meilowy. Pisz śmiało pasjekaroliny@wp.pl
    napisz, że u mnie widziałaś szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, za namiary, wszystko pięknie się udało :)

      Usuń
  10. Oj ale z Ciebie łądna chudzinka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*