Krem do biustu....

sobota, 20 czerwca 2015
Hej :)

Jestem już po drugim dniu dniu pracy w swoim sklepie. Wrażenia? Mieszane - i jestem zadowolona i pełna niepokoju czy uda się utrzymać sklep. Wiem jedno, że jeszcze wiele pracy przede mną, muszę się wiele nauczyć i przede wszystkim poznać gust klientów, bo to w szczególności dla nich jest ten sklep.

W tym poście chcę dla Was, opowiedzieć o pewnym produkcie do ciała, a bliżej mówiąc o kosmetyku do biustu. 



PULANNA Perfect Body - Krem do biustu
Pojemność: 125 g
Cena: 28,00 (do kupienia TUTAJ)


Co podaje producent?
Obietnice producenta, a także skład i sposób stosowania przedstawia powyższe zdjęcie, więc nie będę w tym miejscu już tego powtarzać.

Opakowanie?
To klasyczna tubka wykonana z miękkiego plastiku, stojąca na głowie. Korek plastikowy, stabilny i zamykany na typowy klik. Szata graficzna miła dla oka, w tonacji pomarańczy.


Zapach i konsystencja?
Produkt jest koloru białego, o konsystencji średnio gęstej (nie jest do lejąca konsystencja, ale ubita jak krem Nivea też nie jest). Z łatwością rozprowadza się na skórze. Zapach jak dla mnie jest delikatny, nieco świeży i w niczym nie przeszkadzający.


Moja opinia?
Produkt wizualnie podoba mi się bardzo, konsystencja odpowiednia, zapachową też ma u mnie plus. Działanie? Powiem, że procesów starzenia nie zauważyłam więc w tej kwestii się nie wypowiem. Krem bardzo fajnie nawilżał biust, skóra po dłuższym czasie stosowania stałą się gładsza, lecz większej elastyczności (ujędrnienia) nie zaobserwowałam. Krem jednak nie przekonał mnie do takiego stopnia, bym kupiła go w przyszłości.


Znacie ten produkt?
Polecacie jakieś dobre kremu do biustu?

Do następnego.
Emilka :*


P.S. Może czas, na jakąś stylizację? Ktoś czeka? 

18 komentarzy

  1. Powodzenia w prowadzeniu sklepu :) A jaki asortyment w nim posiadasz, odzież?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, tak odzież damską, na fb jest funpage: modoweeinspiracjee :)

      Usuń
  2. Już od dawna nie wierzę w takie kremy;) U mnie się nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, ale zdecydowanie nie dla mnie.
    Powodzenia w prowadzeniu sklepu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń


  4. Nie używam produktów tego typu :)

    Życzę wytrwałości w prowadzeniu sklepu ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio czytam różne opinie o kremach do biustu,bo chciałabym w końcu zacząć o niego dbać ;P ale jeszcze nie spotkałam jakiegoś fajnego i konkretnego ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten był moim pierwszym, być może jeszcze będę próbować inne :)

      Usuń
  6. lovely post, happy Monday!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam do czynienia z tego typu produktami...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*