Czerń - róż - mięta = każdy wymięka...

piątek, 29 maja 2015
Cześć :)

Czas pędzi jak rakieta wystrzelona w kosmos. Czy to dobrze, czy źle? Nie wiem, ale tyle się dzieje, ostatnio w moim życiu, że nawet nie mam czasu na pomalowanie paznokci. Dlatego też dwa tygodnie temu, byłam u Izy, na manicure hybrydowym (Iza prowadzi salon urody Bella, który mieści się w Grajewie, i położony jest przy ulicy Wojska Polskiego), który w tym czasie jest dla mnie najlepszym rozwiązaniem. Chcecie zobaczyć? Zapraszam.







Jak Wam się podobają moje paznokietki?
Dodam, że mam już hybrydy dwa tygodnie i nic z nimi się nie dzieje, jedynie paznokcie nieco mi odrosły, ale poczekam jeszcze z tydzień i zrobię sobie na jakieś inne kolorki.

Jeżeli będziecie kiedyś w Grajewie to serdecznie zapraszam do Salonu Urody Bella, dziewczyna godna polecenia. 




A poniżej prezentuje dla Was przykładowe prace Izy:













I jak Wam się podobają?



Do następnego.
P.S. Jutro jak uda zrobić mi się fotki to będzie post ze stylizacją, więc serdecznie zapraszam.

Emilka :*

10 komentarzy

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*