Wiosenna w kratce? - Czemu nie...

niedziela, 12 kwietnia 2015
Hejka :*

Właśnie siedzę i przygotowuję dla Was obszerny post z moimi zużyciami kosmetycznymi, które pochodzą z miesiąca luty i marzec. Uwierzcie mi, że całkiem sporo się tego nazbierało. Mam nadzieję, że do jutra się wyrobie i sami się przekonacie ile tego jest. A dzisiaj, żeby na blogu nie było pusto wstawiam dla Was stylizację, która jest nieco wiosenna, troszkę elegancka, lecz też ma w sobie nutkę luźnego looku.

Na sobie mam klasyczne czarne rajstopy, czarną rozkloszowaną spódniczkę zakupioną w sklepie Textil Market, oraz koszulę w piękną kratkę oraz wiosenne kolory, którą kupiłam w jednym z miejscowych SH. :) Cały zestaw jest bardzo wygodny, pomimo iż jest to spódniczka, a nie spodnie.

Zapraszam do zdjęć.







Co sądzicie o takim połączeniu?

Do następnego.

Emilka :*

31 komentarzy

  1. Bardzo fajny wiosenny look :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koszule w kratkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w zieleni :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna koszula i spódnica! *.*
    Bardzo ładne zdjęcia!

    zapraszam na nowego posta!
    http://fashion-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam koszule w kratkę ;) świetnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też często ubieram koszule w kratke do czarnej spódniczki ;) super połączenie !!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :pp
    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też często ubieram koszule w kratke do czarnej spódniczki ;) super połączenie !!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :pp
    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczne w pewnym stylu połączenie :)

      Usuń
  8. wyglądasz bardzo ładnie i tak patrząc na zdjęcia myślę sobie- cholera zima już chyba nie wróci:) oby nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem lubię kratkę, ale wcześniej bardziej mi się podobała :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*