Olejkowy kwiat migdała, zapewniony przez Kneipp...

poniedziałek, 20 kwietnia 2015
Cześć :)

Coraz bliżej lata, coraz bliżej lata, pogoda znowu się poprawia i ja chcę już lato! :) Cały weekend zleciał mi na zaliczeniach w uczelni oraz w technikum kosmetycznym. Jak wracałam do domu, to byłam tak zmęczona, że nie miałam siły na nic. A jak u Was weekend? 

Niedługo będę mieć dla Was niespodziankę na blogu, kto zgadnie co to będzie, otrzyma ode mnie prezent niespodziankę. 

A dzisiaj chcę troszkę napisać na temat pewnego olejku od firmy Kneipp, zatem kto ciekawy, to zapraszam.




Kneipp Pielęgnujący Olejek do kąpieli (Kwiat migdała)
Pojemność: 20 ml
Cena: w granicach 6,00 zł




Co podaje producent?
"Zmysłowo pachnący Pielęgnujący olejek do kąpieli Kwiat migdała Jedwabna skóra Kneipp® daje skórze optymalne połączenie aktywnej ochrony i pełnej pielęgnacji. Dzięki 94% czystego olejku migdałowego wspiera utrzymanie naturalnego płaszcza ochronnego skóry i pozostawia ją aksamitną i miękką. Olejek migdałowy charakteryzuje się szczegόlnie wysoką zawartością esencjonalnych kwasόw tłuszczowych. Ten natłuszczający olejek roślinny szybko się wchłania i w naturalny sposόb wyrόwnuje utratę nawilżenia w skόrze. W połączeniu z kojącym działaniem ciepłej wody tłusty olejek roztacza swoje naturalne działanie pielęgnacyjne."

Opakowanie?
Niewielkich rozmiarów szklana i przezroczysta buteleczka, dzięki której mamy dostęp do widoczności ile olejku nam jeszcze zostało. Szata graficzna miła dla oka, a napisy czytelne. Korek plastikowy, zakręcany. Otworek w buteleczce od olejku dosyć spory, jednak w niczym mi on nie przeszkadzał.



Zapach i konsystencja?
Konsystencja jak na olejek tłusta i lejąca się taka jaka powinna być. Zapach przypadł moim gustom zapachowym. Wyczuwalny w nim jest kwiat migdała, co raczej powinno być oczywiste. Zapach ten jest połączony moim zdaniem z lekko słodyczą i nutką rześkości. 

Moja opinia?
Opakowanie, zapach i konsystencja jest na plus. A jak się mają obietnice producenta o nawilżeniu skóry? Powiem, że mogę się z nimi zgodzić, gdyż w moim przypadku takowe nawilżenie wystąpiło. Nie jest to co prawda jakieś drastyczne nawilżenie, ale skóra po kąpieli z tym olejkiem, jest wyczuwalnie bardziej miękka. Olejek starcza, na dwie kąpiele. Praktycznie jest niepieniący się. Co ja jeszcze chciałam napisać o tym produkcie? A już wiem... Podczas kąpieli z tym olejkiem, można jak najbardziej zrelaksować się po całym ciężkim dniu, pełnym wrażeń. I cena też jest przystępna. 


Byłam też w posiadaniu próbki pielęgnującego płynu do kąpieli z tej samej firmy. Płyn jest o rzadkiej konsystencji, typowo lejącej się. Zapach bardzo mnie urzekł, nieco cytrynkowy, ale też dosyć świeży. Płyn fajnie się pienił, wysuszenia skóry też nie odczułam. Więcej jednak po jednym użyciu nie jestem w stanie o nim napisać. Wydaje mi się jednak, że może być godny polecenia.


Czy znacie tą firmę?
Używacie tego typu umila-czy do kąpieli?


Do następnego.

Emilka :*

10 komentarzy

  1. czyżby rozdanie?
    Również posiadam ten olejek ale jeszcze go nie używałam ale pachnie cudownie, na razie testowałam kremik do rąk :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , to nie rozdanie, zapraszam dalej do zabawy :)

      Usuń
  2. Mam krem, a raczej mialam i zapach jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyków z tej firmy nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój pierwszy ale nie ostatni produkt :)

      Usuń
  4. firmę kojarzę i chciałabym coś wypróbować od nich ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*