Mini mix z Insta...

piątek, 3 kwietnia 2015
Cześć:)

Nie tak dawno był nowy roku, a już w tą niedziele mamy święta Wielkanocne. Ten czas ucieka nieubłaganie. Jak to było przed Bożym Narodzeniem, tak i teraz jest mnóstwo przygotowań, i ... sprzątania. Dlatego też moja aktywność na blogu jest nieco mniejsza (po świętach wszystko wróci do normy). 

Dzisiaj mam dla Was luźny pościk, z losowymi fotkami z Instagramu, na który serdecznie zapraszam:


















A u Was jak przygotowania do świąt?
:)

Do następnego.

Emilka :*

22 komentarze

  1. Bardzo fajne te zdjęcia :) u mnie duże zamieszanie w związku z tymi Świętami :) dzisiaj w końcu tez udało mi się znaleźć chwilę na małego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torebka! wesołych świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny mix ;)

    PS. Czy w Twoim nagłówku "ś" tak dziwnie wygląda, czy jest napisane kobiecoźci? :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne paznokcie, te pastelowo różowe <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny mix, ładna torebka :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny mix :-) Szczególnie podobają mi się pazurki :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super! bardzo fajne pazurki. u mnie też instagramowy mix z marca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*