Komplementarny program do włosów farbowanych od Pilomax...

czwartek, 30 kwietnia 2015
Hej :)

Nie było mnie tutaj ponad tydzień, a przez ten ponad tydzień tyle się działo, że hoho.... W między czasie byłam w szkole kosmetycznej i pozaliczałam zaległe zabiegi z zajęć praktycznych, oddałam pracę zaliczeniowe (jutro ostatnią pracę muszę jeszcze zawieść do Białegostoku - czyli to było już dzisiaj, bo post zaczęłam pisać wczoraj), oraz w tym czasie postanowiłam złożyć jeszcze raz wniosek do urzędu Pracy, o przyznanie dofinansowania na rzecz podjęcia prowadzenia własnej działalności gospodarczej, i obecnie czekam na decyzję (więc trzymanie kciuków mile widziane). 

A dzisiaj chcę dla Was napisać o pewnym zestawie kosmetycznym, który przeznaczony jest do włosów i skóry głowy.




Pilomax Komplementarny program do włosów farbowanych
Program składa się z dwóch kroków:
1. Dwa kroki pielęgnacji (szampon, odżywka)
2. Trzy kroki regeneracji (szampon, maska, odżywka)
Pojemność: wszystkie produkty które miałam były o pojemności 70 ml, jedynie odżywka bez spłukiwania była pojemności 100 ml (są to produkty niepełno wymiarowe)
Więcej o całym zestawie przeczytać możecie TUTAJ.
Cena: cały zestaw kosztuje 49,00 zł, do kupienia TUTAJ.
_______________________________________________________

ZESTAW DO PIELĘGNACJI


Szampon z serii pielęgnacja, krok I


Co podaje producent?
"Szampon do codziennej pielęgnacji włosów farbowanych jasnych. Delikatnie myje włosy i skórę głowy. Nawilża włosy i wygładza ich powierzchnię. Nadaje im połysk, poprawia wygląd włosów."

Zapach i konsystencja?
Zapach delikatny, jakby nieco słodki, jednym słowem przyjemny. Konsystencja nieco rzadsza, spływająca z dłoni. 



Odżywka z serii pielęgnacja krok II


Co podaje producent?
"Odżywka do włosów farbowanych jasnych do stosowania po każdym myciu. Pogrubia włosy bez obciążania. Naprawia uszkodzenia włosów, zapobiega ich łamliwości i rozdwajaniu. Nadaje włosom sprężystość i połysk."

Zapach i konsystencja?
Zapach niemalże identyczny jak przy szamponie z tej serii. Konsystencja, jest stosunkowo gęsta, utrzymuje się w jednym miejscu i nie spływa.



Odnośnie produktów z tej serii:

Opakowanie?
Niewielkich rozmiarów, tubka stojąca na głowie, wykonana z miękkiego plastiku, z typowym korkiem zamykanym na klik, który z łatwością się otwiera i zamyka. Szata graficzna prosta, dobrze dobrana kolorystycznie.

Moja opinia?
Szampon dobrze oczyszczał włosy, nie powodował na nich obciążenia. Włosy tuż po umyciu i osuszeniu ręcznikiem były stosunkowo miękkie. Odżywka  dobrze rozprowadzała się na włosach, po jej zastosowaniu włosy były miękkie i ładnie pachniały. Po użyciu całej tej serii włosy nie były obciążone, zauważyłam lekki połysk, z rozdwajającymi końcówkami nie zauważyłam wielkiej różnicy, bo i tak mało mi się ich rozdwaja, jedynym minusem jaki zauważyłam po zastosowaniu tej serii, było lekkie elektryzowanie się włosów przez pierwsze godziny tuż po umyciu.  

_______________________________________________________

ZESTAW DO REGENERACJI


Szampon z serii regeneracja, krok I


Co podaje producent?
"Szampon głęboko oczyszczający do włosów farbowanych jasnych do stosowania w Kuracji Regenerującej, jako krok I. Szampon dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy z nierozpuszczalnych w wodzie substancji: pozostałości produktów do stylizacji i odżywek. Nawilża i przygotowuje włosy na działanie regenerujących składników masek."

Zapach i konsystencja?
Zapach delikatny, nieco świeży, taki typowy dla szamponów. Konsystencja nie gęsta i nie lejąca się zbyt mocno, moim zdaniem odpowiednia dla szamponu. 


Maska z serii regeneracja, krok II


Co podaje producent?
"Maska do włosów jasnych farbowanych i po dekoloryzacji, krok 2 w Kuracji Regenerującej. Przeznaczona do włosów zniszczonych - łamliwych, szorstkich i sztywnych. Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża, pogrubia i wygładza. Zapobiega łamliwości i rozdwajaniu włosów. Wzmacnia blask koloru."

Zapach i konsystencja?
Zapach, jak dla mnie jest niemalże identyczny jak w szamponie z tej serii, tylko nieco może bardziej intensywny, co mi w niczym nie przeszkadza. Konsystencja bardziej zbita od szamponu, w końcu to jest maska. Dobrze jednak rozprowadza się na włosach. 


Odżywka bez spłukiwania z serii regeneracja, krok III


Co podaje producent?
"Odżywka bez spłukiwania w sprayu do włosów jasnych, do stosowania dla ochrony włosów, jako krok 2 w Kuracji Regenerującej. Intensywnie nawilża włosy i zmniejsza skłonność końcówek do rozdwajania. Przywraca kondycję uszkodzonym włosom i pogrubia je. Chroni przed zabiegami, gorącym powietrzem i przed zanieczyszczeniami środowiska. Wygładza włosy i ułatwia ich układanie."

Zapach i konsystencja?
Zapach najbardziej wyczuwalny z całej tej serii, jednak nadal mi się podoba. Konsystencja ciekła, jak przystało na odżywkę w sprayu, jak widać na powyższym zdjęciu jest przezroczysta z niewielką ilością pianki.


Odnośnie produktów z tej serii:

Opakowanie?
Opakowania szamponu i maski, są identyczne jak w przypadku serii z pielęgnacji i mam o nich takie samo zdanie. Warto dodać też, że jednak do samego końca nie da rady zużyć produktu, przy tym się nie męcząc pod koniec z wyciśnięciem (ale to pikuś...). Opakowanie odżywki w sprayu jest w plastikowej, owalnej buteleczce, z dozownikiem do rozpylania, który mi się nie zacinał, więc na plus.

Moja opinia?
Szampon bardzo dobrze oczyszczał włosy, które po umyciu i osuszeniu ręcznikiem były bardzo mięciutkie. Maska bardzo dobrze rozprowadzała się na włosach, jednak nieco je obciążała, więc w późniejszym czasie stosowałam ją już od ucha w dół i było wszystko w porządku. Odżywka w spray miała za zadanie chronić włosy i pomagać w ich stylizacji, myślę, że tą rolę spełniała na dobrym poziomie. Efekty jakie zauważyłam po zastosowaniu tej serii, to faktycznie włosy mniej się kruszyły, były nieco mocniejsze, wygładzone (nie mylić z uklepaniem). 


Podsumowanie całej kuracji:
Na samym początku napiszę, że bardziej do gustu przypadła mi seria regenerująca, którą jestem pewna, że na pewno jeszcze zakupie. Po obu tych seriach moje włosy nabrały blasku, zauważyłam widoczny przyrost po długości, który nie był spowodowany może szybszym wzrostem włosów, a bardziej tym, że końcówki mi się mniej kruszyły i to było zauważalne w długości włosa. Włosy stały się tez mocniejsze i wyglądały na zdrowsze (może to też zasługa kolagenu, który też w tym samym czasie przyjmowałam). Ogólnie jestem zadowolona z tej kuracji, nic złego nie wyrządziła ona moim włosom, poza lekkim elektryzowaniem przy serii pielęgnującej. Producent przy sposobie użycia podaje też miary jakie powinno się stosować przy używaniu produktów, na moje włosy były one jednak nieco za małe. Cała kuracja starczyła mi praktycznie na miesiąc, gdzie jedne produkty kończyły się dwa mycie wcześniej inne później.


Czy znacie tą kuracje, bądź któryś z jej produktów?

Do następnego.

Emilka :*

24 komentarze

  1. Trzymam kciuki za UP :)
    fajne produkty, cena ok wiec może się skuszę ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. o masz... a u mnie totalna klapa! włosy mam tak przetłuszczające się i ciężkie, że nie mam pojęcia czym je teraz umyć, aby zeszło to wszystko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może seria do ciemnych włosów jest nieco inna? Na pewno znajdziesz coś odpowiedniego :)

      Usuń
  3. Nie widziałam tej serii, zainteresowałaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria regenerująca bardzo by mi się przydała <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj ciekawe jakby u mnie sprawdziła się taka seria ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami, chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam produktów z tej serii:) Recenzja kusząca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje włosy lubią produkty pilomax:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ale chyba warto poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw nie dla mnie;) Nie farbuję włosków

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe, myślę, że niedługo wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem w trakcie tej drugiej kuracji i jestem bardzo zadowolona ;) Ale więcej opiszę na blogu ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*