Kolor słońca, oznaką wiosny ...

wtorek, 21 kwietnia 2015
Hej :)

Zapewne kto z Was śledzi mojego bloga od dłuższego czasu, to wie, że poszukuję pracy, i właśnie dzisiaj roznosiłam kolejną porcję CV, i co z tego wyjdzie? Zapewne nic, bo się dowiedziałam dzisiaj od kilku osób, że w moim małym miasteczku osoby z wyższym wykształceniem mają ciężką znaleźć pracę, gdyż sami pracodawcy czasami takiego nie mają i obawiają się wtedy o swoje posady, dlatego zatrudniają osoby ze średnim wykształceniem. Jak myślicie coś w tym jest, czy nie koniecznie?

Przypominam też, że w tym -> POŚCIE, możecie zdobyć prezent niespodziankę, zachęcam do zabawy - zgadywanki. 


Dzisiaj chcę zaprezentować dla Was, kilka zdjęć z mojej niedawnej stylizacji. Buciki znacie już z kilku postów, spodnie granatowe zakupione w Sinsay`u, na promocji za 39,90 zł, bluzka w słoneczną - wiosennym kolorze, która jest klasycznie prosta, ale ma swój pewien urok i jest bardzo wygodna, a zakupiłam ją w Centrum Handlowym, w Wólce K., do tego dobrałam miętową apaszkę oraz moją dobrze Wam znaną czarną pikowaną kurteczkę. A... i bym zapomniała, prezentuję też Wam torebkę kuferek, w idealnie dobranych do siebie kolorach i z gradientem skórki wężowej, która teraz jest dosyć modna, torebkę tę kupiłam także w Sinsay`u, za 69,90 zł. 

Zapraszam do zdjęć.











Co kochani myślicie o tym połączeniu?

Do zobaczenia w kolejnym poście.

Emilka :*

30 komentarzy

  1. Bardzo fajnie wyglądach torebka super. A co do pracy z pewnością prędzej czy później się uda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna jest ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torebka ;)

    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! Torebka jest genialna! :-) Buziaki
    Mozna wspolna obs? zacznij i daj znać:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, a torebka po prostu przecudna. Może obs za obs, jeśli tak to zacznij i daj znać.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja, podoba mi sie torebka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, U mnie nowy post o naszywkach na ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana co do pracy to masz zdecydowaną rację. W B-stoku też jest trudno mimo że przecież taki mały nie jest. Mi kilka razy prosto w oczy powiedziano że jestem zbyt dobrze wykształcona. Ale głowa do góry, w końcu coś znajdziesz ;)
    Bardzo fajny zestaw, a torebka i kurteczka świetna ;) chętnie bym Ci podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że w końcu się uda :) dziękuje, chętnie pożyczę :D

      Usuń
  8. kochana cudny outfit, a torebka jest genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią skradłabym ci tą torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz Emilka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetną masz tą torebkę :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna bluzka - apaszka ma obłędny kolor

    OdpowiedzUsuń
  13. ahhh ta torebka :) piekne Zdjecia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*