Życie na koszulce - stylizacja...

poniedziałek, 23 marca 2015
Cześć :)

Siedzę tak sobie, dosyć późnym wieczorem i myślę co by tu robić? Cały dzień przygotowywałam jakieś materiały na zajęcia, byłam też w mieście, kto śledzi mój instagram , to już zapewne wie, że nabyłam dzisiaj nowy lakier od Golden Rose, w odcieniu pastelowym (zapraszam na Instagram w celu zobaczenia kolorku) a także farbę do włosów od Palette (tak wiem, że Palette to mocne farby i wnikają we włosy, ale przy blondzie jakoś mocno mi to nie przeszkadza). 

Nie zanudzając Was, dłużej, chcę pokazać  w tym poście kolejną stylizacje. Tym razem jest to styl nieco sportowy, białe trampeczki, które otrzymałam od mamy ze sklepu, do tego dobrałam koszulkę szarą z motywem cegiełek, różne napisy i obrazki, stąd temat dzisiejszego postu (koszulka tętni życiem...), koszulka pochodzi ze sklepu Sinsay. Czarne spodnio / leginsy ze skórkowym przodem i materiałowym tyłem i ozdobnymi zamkami, od firmy Zara, zakupione w sklepie LOGO (zwanym też w większych miastach Wzorcownią). 

Zapraszam do oglądania zdjęć. 







Dodatkowe zdjęcie koszulki :)



Co sądzicie o takim połączeniu?


Do następnego.

Emilka :*

36 komentarzy

  1. Podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobaja mi się Twoje buty (te białe) ;) inspirujesz!

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze.. mogłabyś dodać zdjęcie gdzie widać całą koszulkę z przodu? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :)
    Koszulka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby prosta stylizacja, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog:)! Na moim blogu modowym pojawił się nowy post : http://kingefashion.com/love-sneakers/ - zapraszam serdecznie na bloga ;)! Dodaję do obserwowanych. Będę tutaj częściej zaglądać ! Buziaki, Kingefashion ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery z Golden Rose są bardzo fajne i niedrogie.
    Na co dzień nie ubieram się na sportowo, ale twój T-shirt bardzo mi się spodobał :).
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga.
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię lakiery od GR :)
      A ja czasami lubię taki luźny styl :)

      Usuń
  8. to takie w moim codziennym stylu :)
    p.s. popraw wzorcownio na wzorcownią :D o jej jak zabolało :D :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zrobione kochana.... :P:) (dobrze mieć kogoś czujnego) :)

      Usuń
  9. Uroczo wyglądasz :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczną masz figurę!! Koszulka też bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*