Wyniki rozdania...

poniedziałek, 2 marca 2015
Hej :)

Długo, długo nie było mnie na blogu, ale to przez nawał obowiązków i mnóstwo zaliczeń na uczelni. Dzisiaj zaczynam dopiero co wracać do wolniejszego trybu, i pierwsze za co się wzięłam to za sprawdzenie zgłoszeń w moim rozdaniu i ogłoszeniu wyników.



Zgłoszeń do udziału w rozdaniu było 68, z czego udział w losowaniu wzięło 59. Dlaczego? Gdyż 9 osób nie spełniło wszystkich warunków rozdania, w niektórych przypadkach linki do udostępnionej grafiki były nie aktualne i nigdzie też nie mogłam znaleźć udostępnionej tej grafiki, nie działały po prostu, w innych nie było obserwacji bloga (sprawdzałam kilka razy w obserwatorach i w google folowers). Szkoda, bo myślałam, że jak ktoś się zgłasza to spełnia warunki i chcę jednak mieć szansę by wygrać, ale jak warunki są nie spełnione to wyjątków wobec nikogo nie mogę robić, nawet jeśli bym bardzo chciała.

To tyle z formalności i zapraszam na filmik z losowania, który znajduje się poniżej.









Zwycięzcy serdecznie gratuluję i czekam na adres do wysyłki na e-mail:
kobiecoscii@wp.pl



Dziękuję wszystkim za liczny udział w rozdaniu, i na pewno nie jest to ostatnie rozdanie.
A teraz uciekam przygotowywać dla Was kolejne posty, a pierwszy z nich pojawi się już jutro.

Do następnego.

Emilka :*

12 komentarzy

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*