Wosk Wood Wick, od Wyspy Zapachów...

niedziela, 22 marca 2015
Hej :*

Wczoraj był pierwszy dzień wiosny, a dzisiaj rano było biało od śniegu. Śnieg ten osobiście nazwałam pierwszym wiosennym śniegiem, co oczywiście nie oznacza, że chcę by spadł kolejny, bo wcale tak nie jest (hehe...).

W dzisiejszym poście chcę Wam napisać o pewnym sklepie i wosku który otrzymałam na spotkaniu Podlaskich Blogerek Urodowych.

Wyspa Zapachów znajduje się w Białymstoku w:
1. Galerii Antoniuk
ul. Antoniukowska 56
15-845 Białystok

2. Galeria Zielone Wzgórze
ul. Wrocławska 20
15-660 Białystok

!! UWAGA !!
W kwietniu pojawi się nowe stoisko, także w Galerii Białej w Białymstoku.


W ofercie firmy otrzymacie perfumy Refan, które można kupować na mililitry, a także woski i świece Village Candle oraz Wood Wick. Warto też wspomnieć, że jest to sklep patronacki Fitomedu.

Po więcej szczegółów zapraszam na:

____________________________________________________________________



Wosk Wood Wick Fireside


Wosk zapakowany jest w plastikowe opakowanie, wieczko jest wielokrotnego otwierania, dzięki czemu zapach wosku się nie ulatnia po otwarciu. Sam wosk podzielony jest na cztery kawałki.


Wosk się nie rozkrusza wtedy gdy nie ma takiej potrzeby. Kostki łatwo się rozdzielają. Wosk szybko się topi w kominku. A jak pachnie? O tym nieco poniżej...


Zapach jest intensywny już po otwarciu opakowania, jednak gdy się już roztopi na dobre jest bardzo mocny. Niestety ja osobiście nie lubię takich mocnych nut zapachowych. Zapach jest nieco orientalny, nieco męski. Utrzymuje się dosyć długo w pokoju, już po zagaszeniu samplera, i rozpływa się także na inne pomieszczenia w domu. Osoby które lubią mocne zapachy na pewno z tego wosku będą zadowolone, ja jednak wolę te lżejsze, i bardziej przyjemniejsze.


Powiedzcie mi czy znacie woski z tej firmy? (Macie jakiś swój ulubiony zapach?)


Do następnego.

Emilka :*

26 komentarzy

  1. Z tej firmy nie miałam ale wygląda bardzo fajnie, jak czekoladka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej firmy nie miałam ale wygląda bardzo fajnie, jak czekoladka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam wosków tej firmy, porozglądam się na ich stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Równiez lubię lekkie i przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WSPANBIALY

    pozdrawiam z Gdyni!
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam, ale chyba by mi się nie spodobał, bo nie lubie mocnych zapachów.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam i czytałam o woskach tej firmy, ale nigdy nie używałam :)
    Ostatnio odkryłam, że wszelkie woski zapachowe mnie męczą więc jak już to dla klimatu zapalam świeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem na blogu chyba pierwszy raz i bardzo mi się tutaj podoba
    będę częściej tutaj zaglądała, oby tak dalej
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  9. a mój znowu takie mamałygi wyszły bez zapachu :(((

    OdpowiedzUsuń
  10. Również nie przepadam za aż tak mocnymi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I Like your blog very much! I found your posts very interesting! And also I like your beautiful photos! I know that blog requires much time, but keep doing it!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Emilko, a jakbys go porównała do Yankee? Mniej " naturalny" zapach? Ciekawa jestem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że te zapachy YC co ja miałam, podchodziły bardziej pod naturalne, ale nie wiem jak inne zapach tej firmy pachną więc trudną mówić tutaj o porównaniu :)

      Usuń
  13. Emilko, a jakbys go porównała do Yankee? Mniej " naturalny" zapach? Ciekawa jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. na sucho pachnie super, jeszcze nie paliłam :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*