Spódniczko-wy zawrót głowy...

piątek, 20 marca 2015
Cześć:)

Z ważniejszych części dnia, to jest fakt, że mamy dzisiaj pierwszy dzień wiosny, a co za tym idzie jutro wypada dzień wagarowicza. Domyślam się, że studenci idą jutro na "wagary"? Na które ja niestety nie mogę iść, gdyż nie mam jutro zjazdu.  Kolejnym ważnym wydarzeniem tego dnia było zaćmienie słońca, kto z Was przegapił ten piękny widok? Przyznam się Wam, że ja widziałam, że jest ciemno, ale samego zaćmienia nie było mi dane zobaczyć. 

W dzisiejszym poście, prezentuję dla Was szarą spódniczkę na kształcie koła, która wykonana jest z materiału  nieco piankowego, a nico alla filc. Do tego dobrałam jeansową koszule, w ciapki, czarne rajstopki i znane już Wam czarne botki, a także czarną kurteczkę, która obecnie jest numerem jeden w mojej szafie z okryciami wierzchnimi. Rzeczy zostały zakupione na miejskim bazarku, a buciki dostałam od mamy ze sklepu.

Zapraszam do zdjęć.












Ja osobiście w tej stylizacji czuję się jak ryba w wodzie.
A dla Was jak się ona podoba, lub nie podoba? 


Do następnego.

Emilka :*

44 komentarze

  1. Koszula wpadła mi w oko, sama szukam podobnej, ale nigdzie nie mogę trafić na mój rozmiar :/
    Zaćmienie obserwowałam na żywo w Internecie. Zrobiło się zdecydowanie ciemniej, wszystko wyglądało tak jakbym miała w domu przyciemniane szyby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Tobie, że ta też jest na mnie nieco za duża, ale nie mogłam się powstrzymać by jej nie kupić :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia , cudny blog będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam spódniczki, a ta jest niesamowita! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądasz bardzo fajne zdjecia :*

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam ostatnio taką w Textil, ale niestety nie było mojego rozmiaru. Sliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica bardzo mi się podoba :) Ale wiosennie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna spódniczka,
    koszulka też jest super

    OdpowiedzUsuń
  8. super połączyłaś tą spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety totalnie zapomnialam o zaćmieniu :)
    Co do stylizacji, jest bardzo dziewczęca i urocza. W sam raz na takie pierwsze dni wiosny


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne fotki, pozdro.
    http://onlybyme7.blogspot.com/2015/03/my-way_20.html

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw :* śliczny krój spódnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam spódniczki, dodają takiego wdzięku i dziewczęcości :D
    Ja tak samo jak ty widziałam ciemność, ale samego zaćmienia już nie :/
    ślicznie wyglądasz!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie spodobał mi się kolor tej spódniczki ;) Jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*