"Różowo" mi jest....

piątek, 27 marca 2015
Hejka :*

Przez ostatnie dwa - trzy dni ogarniałam materiał na uczelnie, i teraz stwierdzam fakt, że zrobiłam wszystko co dałam radę zrobić. A jutro czeka mnie cały dzień  zajęć i wykładów, a do tego mam, można powiedzieć dwa zaliczenia. Ale da się radę, co nie? Pewnie, że tak! :)


A dzisiaj przygotowałam dla Was post paznokciowy, w którym chcę zapoznać Was z moim nowym lakierem od Golden Rose, Color expert, o numerze 64. Jest to odcień delikatnego, pudrowego różu (kolor jest nieco inny niż ukazuje go aparat na zdjęciach). 








W wykonaniu tego manicure, pomogły mi produkty widoczne na poniższym zdjęciu. 



Recenzję lakieru przygotuje dla Was, w późniejszym czasie, jak sama lepiej zapoznam się z tym produktem, żeby moja opinia była rzetelna i prawdziwa, bo po jednym malowaniu za dużo powiedzieć nie da rady. 


Lubicie lakiery Golden Rose?
Wasz ulubiony kolor na czas obecny to ...?


Do następnego.

Emilka :*

36 komentarzy

  1. Piękne paznokcie, a ten kolor w zupełności do nich pasuje !! Bardzo spodobał mi się wystrój bloga, miło się czyta !!

    http://hot-schot.blogspot.com/ zapraszam Cię !!

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie że da się radę! :D
    śliczny kolorek :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dupy nie urywa ale kolor ladny mimow szytsko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dłuższych paznokietkach, jest o wiele lepszy efekt:)

      Usuń
  4. Mam ten lakier - fajny jest :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się spisuje ten wysuszacz z diamond? ja jeszcze go nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, że to zależy jaki lakier chcemy nim "suszyć" :)

      Usuń
  6. Przepiękny kolor:) Muszę sobie właśnie wymalować paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się !
    Zapraszam, zostaw coś po sobie :)
    Byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała. :)
    http://kodalinephotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor, lakiery w odcieniach różu są moimi ulubionymi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam tą game kolorystyczną :)

      Usuń
  9. Bardzo ładny kolor :) Sama muszę się do takich przekonać, bo wolę raczej ciemne kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje ulubione, ale czasem warto próbować czegoś innego :)

      Usuń
  10. Ładny kolorek. Szczerze mówiąc nie przypominam sobie żebym miała lakiery z tej firmy. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ten kolorek! Świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*