Miętuskowa bluzeczka w roli głównej...

poniedziałek, 9 marca 2015
Hej :*

Tyle ostatnio u mnie się dzieje, że nie wiem od czego zacząć pisać, a co najgorsza nie wiem sama za co pierwsze mam się zabrać. Dwie szkoły w jednej egzaminy i zaliczenia, plus przygotowywanie prac końcowych z danych przedmiotów. Z kolei zaś w drugiej szkole, już też zadano do pisania prace na zaliczenie przedmiotu, do tego zajęcia praktyczne się niedawno zaczęły i mamy już do zaliczenia kilka czynności (masaż twarzy i dekoltu oraz henna rzęs i henna brwi i ich regulacja). A to wszystko tylko odnośnie szkół, do tego jeszcze wiele innych obowiązków..., chociaż narzekać nie mogę, bo bynajmniej nie siedzę w domu i się nie nudzę. O tak mam urozmaicony czas, w czasie poszukiwania pracy. 

Ale to nie tak, że tylko to co mus, bo na przyjemności też trzeba było znaleźć czas, i właśnie w tym czasie byłam na spotkaniu Podlaskich Blogerek Urodowych. Powiem, że było fantastycznie, czas szybko zleciał, tym razem mogłam być do samego końca, z czego jestem bardzo zadowolona. Ciekawi szczegółów spotkania? Relacja na pewno pojawi się niebawem.

Dobra, troszkę sobie ponarzekałam i pochwaliłam się Wam, a teraz do sedna postu, czyli stylizacji.

W roli głównej prezentuję Wam, moją nową bluzeczkę, w kolorze zielono-miętowym, z dodatkami czarnej delikatnej skórki i ozdobnym naszyjnikiem, a rękawki przypinane i tworzą rękaw 3/4. Bluzke połączyłam, z jasnymi, przetartymi jeansami, które już nie raz mogliście obserwować na moim blogu, do tego dodałam nowe czarne botki z lakierowanymi dodatkami i ozdobnymi złotymi zameczkami. 


Zatem zapraszam do zdjęć.









I co sądzicie o mojej bluzce i całej stylizacji?
Ja jestem z bluzki bardzo zadowolona.


Do następnego.

Emilka :*

22 komentarze

  1. Świetne zestawienie, bardzo podoba mi się ramoneska :)
    Pozdrawiam serdecznie, czy mogłabyś kliknąć w lovelyshoes.net w TYM poście? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba już wiosnę czujesz :P. No i "pionka"... też szukam pracy haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czuję czuję.... :):) oj z tą pracą to ciężką :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie ;) śliczna bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna, do tego wspaniały kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  5. śłliczna bluzeczka :) buty też wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurteczka i torebka najbardziej mi się podoba :) Pięknie wyglądasz ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bluzeczka lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :) Szczególnie spodobała mi się ta biała torebka *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna bluzka, ale strasznie podobają mi się też buty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*