Bluzo - narzutka w błękitnym kolorze...

piątek, 13 marca 2015
Cześć :)

Emocje po spotkaniu blogerek pomału opadają, człowiek dochodzi do siebie, zaczyna wszystko ogarniać, bo cudownych chwil, tak szybko się nie zapomina. Wracając jednak do życia tradycyjnego, jutro kolejny zjazd na uczelni, na szczęście w szkole kosmetycznej w niedziele mamy odwołane zajęcia i będzie chociaż trochę luzu, z którego się bardzo cieszę. 


Dzisiaj mam dla Was kolejną stylizację, a w niej w roli głównej bluzo - narzutka, z dużym kołnierzem który też jest kapturem. Do tego dobrałam jeansowe spodnie, czarne botki które znacie z poprzedniej stylizacji i czarną kurteczkę. A ... i bym zapomniała, biała pojemna torba, moim zdaniem dopełnia całą stylizację. 

Zapraszam do zdjęć.












I jak podoba się czy nie? :):)

Do następnego.

Emilka :*

58 komentarzy

  1. Mi się bardzo podoba ;)
    ładne paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super jest ta narzutka :)
    wspólna obs ? zacznij i daj znac http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna:) Lubię takie oversizowe i lejące fasony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde weź pisz co gdzie kupiłaś plus linki. Gdzie kupić tą narzutke? Jaki to rozmiat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będę miała coś co jest w necie to podam linki a to kupiłam na ryneczku a rozmiar uniwersalny :):)

      Usuń
  5. Ciekawa bluza :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna ta narzutka bardzo mi sie podoba a Ty lsnisz normallniie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ta narzutko-bluza. Ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba cała stylizacja :) A te nutki na paznokciach są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby prosta stylizacja, a jaka ładna :)

    Obserwuję, aby być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna ta narzutka :) lubię rzeczy w taki stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nooo, niestety z tą systematycznością to tragedia :p ciężko znaleźć nieraz czas.
    co do stylizacji - bardzo mi się podoba. bluza przecudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby dużo czasu, a jednak ciągle go brak :)

      Usuń
  12. GENIALNA TA BLUZA!

    pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz, cała stylizacja bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. boska bluza, sama takiej poszukuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją zakupiłam na ryneczku, ale sklep też jest w Łomży, a nazywa się Trendy 24 :)

      Usuń
  15. Świetne zestawienie! Najbardziej podoba mi się bluza! ;)

    http://mariatruewoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podobają te bluzo-narzutki. Twoja jest świetna:) i serce skradła mi torebka :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie Kochana wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta bluzo - narzutka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś taka młodziutka a masz dokładnie taki styl jak ja ;) I już cię lubię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*