Sweterek na chłodniejsze dni...

niedziela, 22 lutego 2015
Hejka :*

Kolejny raz post miał być wczoraj, a pisze go dzisiaj z racji nie wyrobienia się ze wszystkim, co mam zaplanowane. Jak mija dla Was weekend? Bo mi w bardzo szybkim tempie, o ile w tygodniu zawsze mi się dłuży, tak w dni odpoczynkowe, mam za mało czasu, na wszystko. Wczoraj byłam na zdjęciach, i dzisiaj mam dla Was kolejną stylizację. Za nim jednak do niej przejdę pragnę przypomnieć Wam o rozdaniu które trwa jeszcze do 23 lutego, i zachęcam do wzięcia udziału (baner na górze w pasku bocznym). 

Stylizacja składa się z czarnych spodni, z ozdobnym zameczkiem na dole nogawki, do tego czarne botki, jeansowa koszula i w roli głównej niebieski sweterek, który jest bardzo wygodny i ciepły na chłodniejsze dni, uważam, że sweterek w takim stylu powinien znaleźć się w szafie każdej z nas,jak klasyczna biała koszula, gdyż jest on idealny na zakupy, do posiedzenia w domu, czy też jakieś skromniejsze wyjście, itp. A Wy jakiego jesteście zdania?

Zapraszam do zdjęć. 












Co sądzicie o tej stylizacji?


Do następnego.

Emilka :*

36 komentarzy

  1. Bardzo ładna stylizacja :) i sweterek idealnie pasuje do koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie swetry, moja szafa się pod nimi ugina. Są dobre na każde okazje i zgadzam się z tym, że każda z nas powinna mieć chociaż jeden zaraz obok białej koszuli :-)
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kolorek tego sweterka;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor ma ten sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre zdjęcia i udana stylizacja. Lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny sweterek tylko w kolorze jasnego fioletu ;-) Bardzo fajnie się prezentuje, jest bardzo uniwersalny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba :) I kurteczka jaka fajna!!

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię połączenie swetra z koszulą, aczkolwiek nie łatwo to dobrać, żeby naprawdę fajnie wyglądało. Tobie zdecydowanie się udało, bomba <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, kurtka ma piękny kolor :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam koszule noszone pod swetry, sama często tak noszę, ładna stylizacja. : )
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się Twoje stylizacje, mogłaby do nich pasować moja biżuteria, zobacz na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sweterek, super w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie
    zapraszam do mnie, skomentowałam i liczę na to samo http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*