Śnieżna biel...

środa, 4 lutego 2015
Cześć :)

Kolejny dzień, kolejny miesiąc nowego roku. Niedawno był Sylwester, a dzisiaj mamy już kolejny dzień lutego, czy ten czas nie ucieka nam zbyt szybko? Jak trzymają się wasze postanowienia noworoczne? Udaje się je Wam jeszcze utrzymywać? Ja w tym roku nic sobie nie postanowiłam, może tak i lepiej? Tak myślę  o tym uciekającym czasie, gdyż już za kilkanaście dni wybije mi 25 przeżytych latek, i zaczęłam się zastanawiać, od dzisiaj, co udało mi się osiągnąć do tego czasu, i do jakich doszłam wniosków? Że za mało, i zamierzam to zmienić, ale o tym będę pisać jak już dokonam kolejnych rzeczy, o których marzę. 


A dzisiaj chcę Wam pokazać moje obecne paznokietki, w śnieżnej bieli. Lakiery jakie zostały użyte do wykonania tego manicure to biały od Ingrid Cosmetics Love story nail polish nr 1, bezbarwny z drobinkami zieleni i srebra to Glitter Fan nail polish nr 30B, a całość zabezpieczyłam preparatem nawierzchniowym Wet Look (top coat) od KillyS, którego recenzja jest TUTAJ.

Zapraszam do zdjęć.






Glitter Fan nail polish nr 30B - pędzelek tradycyjny, czasami trudno wydobyć zielone drobinki, ale to nie jest mocno rażący problem. Lakier dość gęsty. 


Ingrid Cosmetics Love story nail polish nr 1 - oj trochę śmierdzi podczas malowania, lecz jest do wytrzymania, pędzelek ma nieco szerszy, i bardziej płaski, lakier ogólnie dobrze się nim rozprowadza, jednak przy nakładaniu pierwszej warstwy powstają smugi, które są już niewidoczne po nałożeniu drugiej warstwy. 




I jak wygląda w Waszych oczach ten manicure?


Do następnego.

Emilka :*

26 komentarzy

  1. Super. :D
    spacjaenterkropkacom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! ;) Białe paznokcie mają w sobie TO coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwazam ze w tym zestawieniu wyglądają świetnie ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę się zaopatrzyć w biały lakier, bo bardzo ładnie wygląda
    z dodatkiem zielonych drobinek wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie biały zawsze jakiś musi byc :)

      Usuń
  5. ślicznie, bardzo podoba mi się połączenie brokatu i bieli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten zielony brokacik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam białe pazurki kochana! :)

    Powiem tak, lampa jest ok :)
    A jeżeli chodzi o lakiery no to sprawa wygląda tak. Jeżeli chcesz się uczyć to będą bardzo fajne, bo będziesz je musiała zmieniać co ok.5 dni ;D Niestety są bardzo kiepskie i jak do nauki i nie zależy Ci na ich jakości to ok, ale jak zależy Ci na trwałości to kiepsko :) Wiem, bo mam 2 z tych lakierów kupiłam specjalnie do testowania :) Jeden przyszedł wgl w stanie tragicznym. Więc kwestia tego jakie ma mieć zastosowanie ten zestaw :) Lampa jest ok, więc w razie co zostanie Tobie na później a lakiery możesz w międzyczasie wymieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Samych białych pazurow trochę bym się bała, ale w tym zestawieniu wyglądają bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam na twój blog przypadkowo i bardzo mi się tutaj podoba
    życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu i obu tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam biel na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*