Mydło kakaowe od Ziaja...

wtorek, 10 lutego 2015
Cześć :)

Dzisiejszy dzień upłynął w szybkim tempie, biegania po SH, w poszukiwaniu nowych perełek do kolejnych stylizacji dla Was. I powiem Wam, że kilka ślicznych ubrań udało mi się zakupić, już w najbliższym czasie spodziewajcie się stylizacji, z moimi nowościami. A dzisiaj kolejny post kosmetyczny, w którym zaprezentuję dla Was moje obecnie ulubione mydło pod prysznic, które pachnie przecudnie, a o czym mowa? Zobaczyć można poniżej. 



Ziaja masło kakaowe - kremowe mydło pod prysznic.
Pojemność: 500 ml
Cena: 8,00 zł ( zakupić można go na stronie producenta TUTAJ, a także w wielu sklepach i drogeriach stacjonarnie)


Co podaje producent?
Producent podaje, że "...kakaowe masło delikatnie natłuszcza i wyraźnie zmiękcza skórę, a także wykazuje skuteczne działanie ochronne na skórę, oraz intensywnie nawilża  i zapobiega nadmiernej utracie wody. Kakaowa bioformuła ma w sobie zawarte delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego, działa łagodnie na skórę nie wysusza  oraz nie powoduje podrażnień. Nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka."




Opakowanie?
Dosyć duża butelka pełna kakaowego mydła, wykonana z twardszego plastiku, o klasycznym okrągłym kształcie, z korkiem zamykanym na klasyczny klik. Szata graficzna, wręcz daje odczuć, jak będzie pachnieć produkt, wręcz mnie zachwyca. Niebieskie napisy na brązowym tle, są dobrze widoczne, a także ładnie się prezentują. 

Zapach i konsystencja?
Zacznę od konsystencji która ma kolor lekko beżowy, jest kremowa i średnio gęsta (powoli spływająca z dłoni), jak na tego typu produkt. A zapach? Po otwarciu korka czuć słodkie kakao, które nie jest rażące. Podczas mycia, woń mydła delikatnie pieści nasze zmysły. Jeśli ktoś lubi typowo słodkie zapachy, z pewnością ten mu się spodoba. 


Moja Opinia?
Opakowanie, konsystencja i zapach, jest u mnie na plus. Samo mydło delikatnie wsmarowuje się w skórę, otula ją delikatnością. Mydło dobrze oczyszcza skórę, przy czym jej nie wysusza. Po zastosowaniu zapach na skórze utrzymuje się tylko krótki czas, po czym znika, jednak dla utrzymania zapachu można stosować balsam z tej samej serii, który z pewnością zakupie. Mydła wystarczy nieduża ilość aby starczyło na umycie całego ciała, dobrze się pieni, produkt uważam za wydajny. Działania ochronnego nie zaobserwowałam, ale tego też nie oczekuje od produktu do oczyszczania ciała. Podsumowując jest to moje ulubione mydło pod prysznic  w tej chwili, ciekawa jestem jaki produkt je pobije?


Znacie te mydło?
A Wy jakie macie ulubiony produkt do mycia ciała?



Do następnego.


P.S. Zapraszam też na mój instagram --> KLIK :*

Emilka :*

32 komentarze

  1. ja też bardzo je lubię ;) uwielbiam jego zapach http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, ale pewnie bym się z nim polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś krem z tej serii i pamiętam, że bardzo go lubiłam i prześlicznie pachniał :)

    zapraszam na www.Anita-Turowska.blogspot.com pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubiłam swoje masło do ciała z Ziajki, więc już czuję zapach tego mydełka <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe u Ciebie kakaowo a u mnie dzisiaj czekoladowo :) Nie miałam jeszcze okazji go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te mydło :) jak i kokosowe :) Zapachy piękne i nie wysuszają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam to mydełko i było świetne :) lubię produkty z tej serii od Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kremy, balsamy, mydła z tej firmy w tym zapachu! Pachną przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam mydło z Ziai, ale kokosowe i jak dla mnie było całkiem ok. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ziaja ma bardzo dobre produkty z tego co pamiętam.A ten zapach musi być boski ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo.. nie słyszałam nigdy o nim, ale muszę go poszukać, bo narobiłaś mi ochoty. :)♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam te masło :) Pięknie pachnie :) nawilża i dość długo pozostawia przyjemny zapach na skórze :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyobrażam sobie jak prześlicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. znam go. Pachnie ładnie, ale rzeczywiście tylko chwilę... :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię to mydło ziaji :) Z tej serii mam również balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę wypróbować, kusi mnie ten cudny zapach, nawet krótkotrwały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię mydełka od Ziaji, zwłaszcza oliwkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam, zadowolona byłam ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio zakupiłam i to była miłość od pierwszego wejrzenia, a raczej posmarowania :D Ale moje mydło ma gęstszą formułę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jego zapach jest obłędny<3 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam mleczko z tej linii i zapach faktycznie był fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię tą serię Ziaji, kiedyś często kupowąłam krem i balsam
    tereaz mam nawet maskę z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  23. jak słyszę słowo ziaja to mam odruch niestety wymiotny:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kiedyś cały zestaw tych kosmetyków, cudownie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie zapachy są idealne na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pachnie pewnie nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś uwielbiałam zapach tego mydła, ale zaprzestałam go używać, jak zaczęłam pracować w przemyśle cukierniczym i zapachu kakaa miałam po dziurki w nosie ^^
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. MAm odżywkę d owłosów z tej serii i bardzo fajnie wygładza ; ]

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię Ziajkowe kosmetyki, są tanie, dobre i POLSKIE :d

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam mleczko kokoswe z Ziajii i też byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*