Moje pierwsze wykonania hybryd...

czwartek, 19 lutego 2015
Cześć:)

Przychodzę do Was  z postem, który miał pojawić się wczoraj, za co Was bardzo przepraszam, że pojawia się dopiero teraz, lecz najzwyczajniej w świecie wróciłam wczoraj prawie o pierwszej w nocy i nie miałam już siły na włączanie komputera. 

Zapraszam Was do obejrzenie hybryd w moim wykonaniu. Hybrydy zostały wykonane lakierami, załączonymi do zestawu, a wiadomo jakość takich produktów nie jest najlepsza. Hybrydy wyszły mi jak widać na zdjęciach, mocno źle nie jest (jak na pierwszy raz :P), ale wiadomo poduczyć się też jeszcze trzeba. 

Teraz zostawiam Was ze zdjęciami, a sama uciekam na rundę po mieście w poszukiwaniu pracy, kolejny raz, zobaczymy co będzie tym razem.


Zapraszam do zdjęć. 







I jak wrażenia?

Do następnego.


Emilka :*

36 komentarzy

  1. B. ladnie wyszlo, ja muszę w koncu wyprobować lakiery hybrydowe, bo wstyd sie przyznac ale jeszcze ich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ostatnie najbardziej mi sie spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie je wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie Ci wyszły!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie Ci wyszły jak na pierwszy raz, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na pierwszy raz to super ;) Ja się w hybrydach zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie sobie radzisz kochana ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ładnie wyglądają .:)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie ci wyszły :) a jakiej firmy masz zestaw ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, z alle paznokcie, ale już zmieniłam lakiery na Poli Oli :)

      Usuń
  10. wyszły Ci naprawdę dobrze ;-) ja również zaczynam przygodę z hybrydami:)
    sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. niebieskie przecudne! :) ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na pierwszy raz to super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*