Krótkie spodenki nie tylko na lato...

czwartek, 5 lutego 2015
Cześć :)

Czasami przychodzą takie dni, kiedy myślami wracam do przeszłości, i zastanawiam się jak by moje życie wyglądało, gdybym w pewnych momentach mojego życia podjęła inne decyzje. I wiecie co? Czasami mam wrażenie, że coś ucieka mi przez palce, myślę, że wtedy byłoby lepiej, ale czy by tak było? Czy to tylko moja wyobraźnia, tak mnie nakręca? Też tak czasami macie? 

Dobra, nie przynudzając więcej, zapraszam Was do zapoznania się z moją stylizacją, w roli głównej z jeansowymi krótkimi spodenkami. Kto powiedział, że nadają się one tylko na lato? Ja uważam, że z ciemnymi grubszymi rajstopami pasują też i na zimowe dni, a Wy co o tym myślicie? Do spodenek i rajstop dobrałam, szary sweterek z ozdobnymi kokardkami, a gdy wychodzimy na dwór możemy założyć czarne buty z ćwiekami, które dodają spodenkom charakteru oraz czarną krótką kurteczkę, a do tego mała ruda torebeczka i szaliczek w kratkę.  

Zapraszam do zdjęć. 









Sweterek - Next / Spodenki - Liquid / Kurtka - Osley / Szalik - jarmark / Torebka - F&F

A Wy kochani, z czym byście połączyli jeansowe spodenki?
Co myślicie o moim połączeniu?

Do następnego.

Emilka :*

51 komentarzy

  1. Również bardzo często ubieram w zimie krótkie spodenki i grube rajstopy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo często chodzę w spodenkach w zimie, to po prostu ładnie wygląda. :-D
    Jednakże w Twojej stylizacji zmieniłabym torebkę i kurtkę- one nie pasują.
    Torebka nie może sięgać niżej niż linia spodenek, a kurtka powinna zakryć cały sweterek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się przekonać nie mogę do takiego połączenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie,taka stylizacja mnie nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak trzeba lubić się ubierać :)

      Usuń
  5. A ja bym kupiła grubsze rajstopy np 30/120 den.
    Lepiej by wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie połączenia. Zapraszam do mnie , dopiero zaczynam, dziś 1 post :) obs za obs? Daj znać u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z krótkimi spodenkami będę czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się i zimą można nosić krótkie spodenki;-) piękny masz sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne szorty! :-)

    Pozdrawiam, kashirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś chodziłam, nie w jeansowych, a takich czarnych, ale dzisiaj - no way! :D to już ten wiek, że pod długie jeansy zakłada się rajstopy, a pod koszulę podkoszulki :D i wcale nie wygląda to kiczowato :D. Jestem po prostu pospolitym zmarzluchem :(.
    a co do wstępu notki, to jest taka piękna zasada "carpe diem" :) i patrzymy przed siebie, a nie za siebie. Człowiek by zdurniał jakby ciągle rozpamiętywał "a co by było gdyby...." :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulka u mnie też obowiązkowo, po plecach wiać nie może :). I dziękuje :):)

      Usuń
  12. Kiedyś tez tak szalałam, teraz już mi przeszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry! Miło widzieć taką kreatywność i błyskotliwość wśród blogerów :). Zachęcamy przy tym do ciągłego dokształcania się i doskonalenia swoich umiejętności w posługiwaniu się naszą ojczystą mową. Nauki nigdy za wiele. Dalszych sukcesów w blogowaniu życzy redakcja portalu literackiego "Nowy Wieszcz" ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. podziwiam moj tylek marznie nawet w spodniach i kalesonach hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne spodenki :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne rzeczy, piękna stylizacja ! Zapraszam http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny sweterek. Ale spodenki w takiej formie zimą - to nie dla mnie ;) pamiętam, że jak byłam w Liceum i wcześniej jeszcze to czasem niektóre osoby tak chodziły ubrane, ale osobiście nie podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko mi się podoba - tylko ja musiałabym bardzo grube rajstopy założyć pod :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjna stylizacja z tymi shortami! :)

    Blog Mel ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz!

    http://invisiblefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne buty:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Great looking outfit!! Love the look of those shorts and those tights!! You look very pretty and you have amazing legs!! Great photos!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię krótkie spodenki ! Jednak noszę je tylko w wakacje i bez rajstop tak jak tujaj https://www.youtube.com/watch?v=QeDWTdsj5_c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*