Kolejna koszula w kratę...

sobota, 14 lutego 2015
Cześć:)

Dzisiaj mieliśmy, a raczej jeszcze mamy walentynki, dlatego życzę Wam wszystkiego najlepszego z okazji tego święta. Przyznać się kto obchodzi tę święto, a kto sobie w tym roku odpuścił? Ja spędziłam dzisiaj ten dzień trochę w trasie, trochę na uczelni, trochę w domu, trochę ze znajomymi, a teraz późnym wieczorem pamiętając o Was (moich czytelnikach:*) piszę dla Was post. Żeby nie przedłużać, zapraszam Was do oglądania poniższych zdjęć kolejnej stylizacji.

W roli głównej jest moja nowa koszula w kratkę, która jest mega wygodna, i w moim ukochanym wzorze. Do tego dobrałam beżowe, nieco eleganckie, a nieco luźne spodnie, które też królują w tym poście na blogu, oraz moje tradycyjne rude botki. Kurtki wyjątkową Wam nie pokazuje, gdyż słońce tak grzało i została na czas zdjęć w samochodzie (hehe... poczułam wiosnę).  Torebka to też nowy zakup, i od razu ją pokochałam.

Zapraszam do zdjęć. 









Co sądzicie o tym połączeniu?


Do następnego.

Emilka :*

66 komentarzy

  1. Uwielbiam koszule w kratę więc jak dla mnie zestaw na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, jak ja uwielbiam koszule w kratę - jest cudna!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam koszulę w kratę ;) fajna stylizacja
    obserwuje i zapraszam
    http://opinia-kwiatuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koszule w kratę. Są wygodne i pasują do wszystkiego ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie Idealny zestaw!♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam koszule w kratę, Twoja jest przepiękna :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula w kratę zawsze w modzie! :)

    Z serduszkiem różnie bywa, zależy co mam pod ręką! :D Czasami zwykłym pędzelkiem od lakieru, czasami sondą, a jak mam czas to wyciągam jakiś cienki pędzelek ;D
    Lampa jest w porządku, a to najważniejsze ;) No zobaczymy jak się sprawdzi ;) Daj znać jak wypróbujesz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za Twoją pomoc :) opinia już do Ciebie powędrowała wcześniej :)

      Usuń
  8. Świetny outfit. Koszula bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam właśnie takiej koszuli! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra wyglądasz ! Ale już szybko nakładaj kurtkę bo się rozchorujesz :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i uspokoję Ciebie kochana, szybko włożyłam kurteczkę :)

      Usuń
  11. Zestaw jak najbardziej na tak ! ;)
    pozdrawiam, http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Walentynki jak najbardziej świętowałam z mężem i synkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super koszula, ale chudziutka jesteś. Piękne zdjęcia. Baaaardzo jesteś ładna, blondie :)


    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi że cały czas staram się nieco przytyć :)

      Usuń
  14. Kochana powiem Ci szczerze, że ta koszula bardzo do Ciebie pasuje :) ten typ kraty jest zdecydowanie dla Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam koszule w kratę :))

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubie kraciaste koszule :) super zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie :) boska koszula;p
    zapraszam do nas.. nowy post ;p

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia :) uwielbiam koszule w kratę :) Sama mam nawet podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna koszula :) też lubię koszule w krate :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię tego typu koszule!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetną masz koszulę Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  22. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam taką samą koszulę :p super w niej wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*