Oriflame krem do rąk...

piątek, 6 lutego 2015
Cześć :)

Miało nie być dzisiaj postu, ale siedzę i się zwyczajnie nudzę, chociaż czeka na mnie pisanie pracy na zaliczenie, to nie mam ochoty do tych materiałów zaglądać, póki mogę wolę oddać się bardziej przyjemnym czynnościom, a taką czynnością jest właśnie pisanie na Blogu, Tak pisanie sprawia mi przyjemność, i wasze szczere komentarze, i to, że komuś się podoba, itp. itd. Aż sam uśmiech pojawia mi się na twarzy, a wczorajsze rozterki po komentarzu od Martyny, znikły w mgnieniu oka (dziękuje :*), to prawda nie ma co żyć przeszłością, itp. I tak cudnym/optymistycznym akcentem, zapraszam Was na recenzję kosmetyczną. 





Oriflame Nourishing Hand Cream for dry hands (hand care)
Odżywczy krem do suchych dłoni.
Pojemność: 150 ml
Cena: na promocji 9,90 zł (za tyle go kupiłam), cena regularna to 19,90 (zakupić można go TUTAJ)


Co podaje producent?
"Głęboko odżywia suchą skórę rąk, chroniąc ją przed wysuszeniem do 24 godzin. Olejek ze słodkich migdałów wygładza i zmiękcza dłonie, zapobiegając pierzchnięciu." Skład jak widać na powyższym zdjęciu.  

Opakowanie?
Tradycyjna tubka, z plastikowym zamknięciem na klik, które lekko się otwiera i dobrze zamyka. Część w której jest produkt jest z miękkiego tworzywa dzięki czemu łatwo wydobyć krem. Szata graficzna dosyć przyjemna dla oka, chociaż widziałam fajniejsze, lecz nie to jest najważniejsze. 


Zapach i konsystencja?
Zapach jest cudny dla mojego nosa, tuż po otwarciu tubki czuć zapach słodkich migdałów tak jak podaje producent, oraz ja wyczuwam jeszcze nutkę miodową. Zapach ten w delikatny sposób utrzymuje się przez pewien czas na dłoniach. Konsystencja należy do tych gęściejszych, nie spływających z dłoni. Rozprowadza się dobrze, bez żadnych trudności. 


Moja opinia?
Przejdźmy może od razu do samego produktu. Krem rozprowadza się dobrze na dłoni, wchłania się dosyć szybko, przy czym zostawia jakby ochronną warstwę na skórze dłoni, ale to nie jest efekt tłustego filmu. Krem jednak podczas mycia dłoni, zmywa się razem z wodą, co jest u mnie minusem, gdyż po każdym myciu dłoni, muszę go ponownie aplikować na dłonie. Krem dosyć dobrze nawilża, jednak dłuższy efekt nawilżenia odczujemy dopiero po pewnym czasie stosowania tego produktu, nie od razu. Krem podsumowując zły nie jest, jednak to jeszcze nie jest to czego szukam. 


Znacie ten krem?
Jaki jest Wasz ulubiony?


Do następnego. 

Emilka :*

16 komentarzy

  1. Z ori jeszcze nie miałam jeszcze kremu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam, ale nie używałam ;) Miałam jednak styczność z peelingiem z tej serii i był świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smarowalam sie nim raz spoko byl i faktycznie pachnial ladnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam właściwie nic z oriflame :< ja uwielbiam czerwony krem z biedronki, jak dla mnie jest bezkonkurencyjny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy ten kremik :) nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A kiedyś go miałam ;) Teraz przerzuciłam się na Avon ;D

    Dokładnie, możesz sobie stopniowo zmieniać kolorki ;) Jeszcze nie dawno bez zastanowienia powiedziałabym Semilac, ale teraz cena poszła w górę z 1 ml i teraz płacimy 29 zł za 7 ml. Bardzo fajne są też SPN tutaj mamy 4 ml z 25 zł, jak ktoś chce dla samego siebie to to na prawdę wystarcza ;) Myślę że to takie dwie firmy, w których jakość jest bardzo dobra a cena przystępna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy kremu do rąk z Oriflame, jestem wierna temu z Johnsona. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego kremu akurat nie miałam, jednak kremy do rąk w zimę to podstawa ! :) Przy kolejnych zakupach skuszę się na ten krem, który polecasz ! :)
    Pozdrawiam kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś używałam i nawet nawet ten kremik:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kilka kremów do rąk z tej firmy :)) Ja niestety ciągle zapominam o regularnym stosowaniu kremów..

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym kremie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam go wcześniej i nawet dobrze go wspominam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę ten krem :) ciekawy :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego kremu obecnie używam krem do rąk z Jonsons&Jonsons

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*