Sweterek i kwiatki....

piątek, 9 stycznia 2015
Cześć:)

W poście wczorajszym było dosyć sporo czytania, dlatego dzisiaj dla odmiany będzie mniej czytania a więcej oglądania, gdyż przed Wami moja kolejna stylizacja

Jeszcze mamy zimę za oknem więc jest to jak najlepsza pora na ciepłe sweterki, dlatego dzisiaj właśnie w roli głównej przedstawiam Wam mój ciepły sweterek, dzianinowy, z motywem kwiatów, beżowy sweterek. Do góry dobrałam czarne materiałowe (alla leginsy) spodnie. A gdy wychodzimy na dwór, do uzupełnienia zestawu dobrałam czarną krótką pikowaną i sportową kurteczkę, rude buty oraz miętową czapeczkę i biały szalik, a i bym zapomniała rude rękawiczki. Jest to nieco mieszanina kolorystyczna, lecz w stonowanych barwach, które jednak ożywiają codzienną stylizacje. 

Zapraszam do zdjęć. 















Co myślicie o tej stylizacji?
Czy lubicie takie połączenia kolorystyczne?


Do następnego. 

Emilka :*

38 komentarzy

  1. Ale cudowny sweterek ;-) czerwone elementy idealnie pasują Tobie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba i dziękuje ślicznie :)

      Usuń
  2. Świetny ten sweterek i całość wygląda ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, sweter rewelacyjny. Zazdroszczę posiadania ;)
    ps. poprzednia sukienka w kratę też boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej podoba się Twoja kurtka! a ten kolor czapki idealnie pasuje do Twoich włosów! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
    2. proszę! własnie obejrzałam Twoje stylizacje, obserwuję! :D super blog. buziaki

      Usuń
    3. Mam nadzieje że się chociaż trochę spodobały :) i dziękuje za pozostanie na dłużej :)

      Usuń
  5. przepiękny sweterek, widziałam na zdjęciach z fashion weeków że w tym sezonie wplata się kwiaty w zimowe stylizacje ! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty ożywiają każda stylizacje :)

      Usuń
  6. Połączenie kolorystyczne bardzo ładne. No i ten sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka mi najbardziej przypasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie przedstawia się kurteczka:)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tego typu swetry:) i ten kwiecisty motyw;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny sweterek!

    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sweterek i czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej pikowanej kurtce wyglądasz idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wszystko zestawiłaś. Świetny sweterek :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. urocze są te kwiatki na sweterku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*