Odżywka Balea Beautiful Long ...

środa, 28 stycznia 2015
Cześć :)

Właśnie siedzę sobie otoczona maszynami bez serca, chodzi mi tu  o komputer, radio i drukarkę, a czemu tego aż tyle? Odpowiedź jest prosta! W tym roku mam obronę tytułu magistra, więc co za tym idzie muszę napisać pracę magisterską, i właśnie dzisiaj przy użyciu tych maszyn drukuję ankiety, które muszę przeprowadzić, w celu badań naukowych. Spytacie po co mi radio? Dla odrobiny relaksu, gdyż dźwięk drukarki na dłuższą metę jest uciążliwy. A żeby nie marnować czasu, gdy drukarka odprawia swoją powinność ja postanowiłam coś dla Was napisać, żebyście o mnie nie zapomnieli. :)

Dzisiaj przygotowałam moją recenzję kolejnego produktu firmy Balea, tym razem będzie to odżywka, kto śledzi mój profil na FB, zapewne już o tym wiedział kilka godzin wcześniej. 

Zatem żeby nie przedłużać zapraszam, do zapoznania się z moją recenzją.



Balea PROFESIONAL BEAUTIFUL LONG SPULUNG
(Balea profesjonalna odżywka do włosów długich)
Pojemność: 250 ml
Cena: nie wiem za jaką kwotę byłą kupiona ta odżywka (w internecie na stronie drogerianiemiecka.pl, kosztuje ona 11,50, do kupienia TUTAJ) 


Co podaje producent?
Tak jak było to we wcześniejszym poście, i w tym opis producenta jest na powyższym zdjęciu, więc nie będę tego tutaj drugi raz powtarzać. Powiedzcie mi co myślicie o składzie?


Opakowanie?
Klasyczna tuba, stojąca na głowie, dzięki czemu łatwo wydobyć produkt z opakowania. Szata graficzna przejrzysta i czytelna, kolorystycznie dobrze się prezentuje. Korek zamyka się i otwiera bez problemów, jest na typowy klik. Pozostała część tuby jest wykonana z miękkiego tworzywa. 

Zapach i konsystencja?
Bardzo delikatny, nie wyczuwałam w nim żadnego zapachu owoców, itp, taki typowy dla odżywki, nie wiem czy wiecie o co mi chodzi?. Konsystencja jak na odżywkę, należy do tych gęściejszych, nie spływa z ręki, jednak na włosach rozprowadza się bardzo dobrze. 


Moja opinia?
Opakowanie, konsystencja i zapach ma u mnie plus. Przejdźmy zatem do jej działania. Na włosach trzymałam ją zawsze około 10 minut i zawsze włosy otaczałam pozłotkiem, dla utrzymania ciepła. Po tym czasie spłukiwałam letnią wodą.Włosy po spłukaniu odżywki były gładkie i miękkie. Odżywka nie spowodowała ich obciążenia, za co też ma plus. Włosy łatwiej są rozczesywały. I to na tyle z jej działań u mnie. Podstawowe obietnice producenta zostały spełnione, więc co więcej mogę od niej wymagać? Ogólnie z tego produktu jestem zadowolona, jednak nie wiem jeszcze czy do niej wrócę.


A wy jakich odżywek używacie by wygładzić włosy i ułatwić ich rozczesywanie? 

Do następnego.

Emilka :*

14 komentarzy

  1. Nigdy jej nie miałam, jestem ciekawa czy bym ją polubiła. Obecnie używam odżywkę Aussie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdych włosach może działać inaczej :)

      Usuń
  2. ciekawe czy by mi podpasowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć najlepiej sprawdzić :)

      Usuń
  3. Ja lubię np. nivea long repair, garnier ultra doux i biovaxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nivea miałam i obciążała moje włosy :(

      Usuń
  4. Uwielbiam wszystko co ma Balea! Odżywek jeszcze nie miałam okazji testować lecz żele polecam, każdyyy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że jesteś zadowolona :) Powodzenia w pisaniu pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuje jak to się mówi by nie zapeszyć :):)

      Usuń
  6. uwielbiam ich kosmetyki!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam z nimi przygodę :)

      Usuń
  7. Ja to jeszcze nic z tej firmy nie miała :( Muszę w końcu coś wypróbować! Jednakże strasznie nie lubię zamawiać kosmetyków przez internet (w ogóle niczego). Muszę sobie powąchać, dotknąć przez zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w pobliżu może też i u Ciebie się okaże że są dostępne :):)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*