Niebiesko z Virtual i May to Be Hollywood...

czwartek, 29 stycznia 2015
Cześć :)

Tak sobie siedziałam, i myślałam czego dawno nie było na blogu i doszłam do wniosku, że manicure, czy jesteście tego samego zdania, co ja? 

Dlatego dzisiaj post paznokciowy, w odcieniach niebiańskich. Do wykonania tego manicure użyłam niebieskiego lakieru z Virtual FASHION mania, o numerze 159 oraz MAY to BE Hollywood, o numerze 76. Połączenie to bardzo mi się podoba, i czuję się w tym manicure bardzo dobrze. Powiem Wam szczerze, że lakier z Virtual mam już dłuższy czas (ponad pół roku), i jest to pierwszy raz jak go użyłam. A dlaczego skusiłam się na niego po tak długim czasie dopiero? Jakiś czas temu przeglądając Wasze blogi, jedna z Was właśnie pokazała jak on wygląda na paznokciach i tak mi się spodobało, że nie mogłam już go nie wypróbować skoro był w zasięgu ręki.

Zapraszam do zobaczenia efektów :)



Lakier My to Be Hollywood: niebieski z drobinkami brokatowymi, ma średnie krycie, trzeba nałożyć jego 3 warstwy by zakryć płytkę paznokcia. Jak na lakier z brokatem, można powiedzieć, że zmywa się bardzo dobrze. Pędzelek? Nazwałabym go zwykłym tradycyjnym, jednak lakier po płytce rozprowadza bardzo dobrze, nie pozostawiając przy tym smug.


Lakier Virtual FASHION mania: pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to jego połysk, uwierzcie mi, że moja znajoma, myślała, że mam hybrydy, a tu takie zaskoczenie, że to zwykły lakier i do tego bez żadnego nabłyszczacza, a w buteleczce jest taki niepozorny. Pędzelek dosyć cienki, lecz daje sobie radę z nakładaniem tego lakieru, sam lakier należy do tych dobrze kryjących, nawet jedna warstwa wystarczy by zakryć płytkę, ja jednak mam nałożone dwie, dla lepszego efektu. 



Znacie te lakiery?
Lubicie takie odważne kolory na swoich paznokciach? 

Do następnego.

Emilka :*

49 komentarzy

  1. Bardzo lubię odważne, nasycone kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię odważne, nasycone kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor ;) ten matowy rewelacyjny
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny intensywny kolor!
    Zapraszam do siebie na nowy post:

    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 warstwy to trochę sporo mimo wszystko ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię niebieski na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko co niebieskie uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sa śliczne! <3 może i ja sie na takie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O chętnie bym zobaczyła Twoje paznokietki w takim kolorku :)

      Usuń
  9. Nie znam tego lakieru, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie kolory :) Ładnie wyglądają pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paznokcie ekstra, super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kolory. Bardzo fajnie wyglądają te lakiery w połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ogólnie nie lubię tego koloru na paznokciach :P U Ciebie fajnie wygląda ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Niebieskiego lakieru jeszcze nie miałam na paznokciach, wstyd się przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku przepiękny ten kolor!
    Co powiesz na obs za obs na blogu (nie na google ) Zacznij pierwsza a na pewno się odwdzięczę
    <3 <3 Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie kolory :) Mam jeden i właśnie nie długo musze się zebrać i pokazać go na blogu, świetnie wyglądają paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne kolory :) mam w swej kolekcji dwa niebieskie, ale przyznaje że za często ich nie nosze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często też nie i właśnie nie wiem dlaczego :)

      Usuń
  18. Bardzo ciekawy blog, interesujący post. Niedawno sama wróciłam do pisania bloga. Najbardziej do tworzenia nowych postów mobilizuje mnie liczba odwiedzających i obserwujących. Zapraszam do obserwowania i komentowania. Buziaki :) http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne pazurki. Ładny kolorek lakieru. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne kolorki :) LUBię lakiery obu tych firm :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oba kolorki są cudowne, a razem to zgrany duet ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*