Na domową luźną imprezkę...

czwartek, 15 stycznia 2015
Cześć :)

Późnym wieczorem przybywam do Was z kolejną stylizacją. Z racji tego, że na dworze pogoda nie jest zachęcająca do zdjęć, prezentuję dla Was stylizację na domową imprezkę z motywem luźnego Looku


Na zdjęciach zobaczycie niebieską bluzę z motywem kwiatów, z ozdobnym sznureczkiem na dole który dodaję uroku i dziewczęcości, do tego dobrałam szarą na kształcie koła spódniczkę, a żeby nie było za grzecznie całość dopełniłam czarnymi zakolanówkami, które już znacie. Na początku był zamysł na sportową elegancję, ale wyszedł luźny Look. 

Zapraszam do zdjęć.











Co myślicie o takim połączeniu?


Do następnego.

Emilka :*

53 komentarze

  1. Moim zdaniem połączenie bardzo fajne :) To ostatnie zdjęcie jest świetne!
    http://matiaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. niestandardowe połączenie, luźny dół i luźna góra:) ma swój efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie właśnie kupiłam czarne, podobny wzór ale bardziej delikatny ;-)
    Są świetne i bardzo ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja potrzebuje jeszcze zwykłych czarnych bez wzoru :)

      Usuń
  4. Zakolanówki to moja miłość <3
    śliczna spódniczka *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się twoja bluza kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakolanówki polubiłam, choć początkowo nie mogłam się do nich przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi od pierwszego wejrzenia wpadły w oko :)

      Usuń
  8. Uwielbiam zestawy z zakolanówkami :) Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się :) a zakolanówki do takich krótkich spódniczek bardzo fajnie pasują! dziś na imprezkę zamierzam podobnie się ubrać, tylko w planach mam założenie bardziej obcisłej bluzki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że imprezka się udała :)

      Usuń
  10. Lubię zakolanówki, a Twoje połączenie jest bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczka trochę nie w moim stylu ale ogólnie zacnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ładnie całość się prezentuje! Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękną masz spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zakolanówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No bardzo dobre połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna luźna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zakolanówki ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam szarości!!
    Pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny blog :)

    http://a-milordka.blogspot.com ZAPRASZAM !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie spódniczka najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódnica i zakolanówki - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja :) zapraszam do mnie, nowy post :) http://fashionbypaulina.blogspot.com/2015/01/claret-skirt-bordowa-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*