Maskara Rimmel Wonder`full ...

sobota, 10 stycznia 2015
Cześć :)

Jak ten czas szybko leci, niedawno był nowy rok, a teraz jest już prawie połowa stycznia, jak tak dalej pójdzie ten rok minie w mgnieniu oka (?)
Jakiś czas temu pisałam o założeniu drugiego bloga, bo chciałam żeby ten został kosmetyczny, a drugi byłby o modzie, jednak po waszych radach, i moim głębokim przemyśleniu postanowiłam, że wszystko zostanie na jednym blogu. Nie będę też ustalać w jakie dni, co będę publikować czy posty kosmetyczne, czy te o modzie, bo jednak nad tym nie da rady zapanować, może okazać się, że pogoda popsuje szyki sesji zdjęciowych i nie będę wstanie dodać postu ze stylizacją. Ale.... myślę nad zmianą szablonu (...i tu pytanie do Was, czy znacie jakieś osoby które robią szablony? I możecie mi je polecić?) w którym chcę, żeby były dwie główne kategorie (moda, uroda), i kto czym jest bardziej zainteresowany będzie mógł sobie szybko wyświetlić wszystkie posty o modzie, lub urodzie. Jak Wam podoba się takie rozwiązanie? 


Przejdźmy teraz jednak do sedna postu, jakim jest moja recenzja tuszu do rzęs od Rimmel.




Tusz Rimmel Wonder`full
Kolor: 001 Black
Pojemność: 11 ml
Cena: od 20 zł (w internecie) do 35 zł (w drogeriach)


Co podaje producent?
"Formuła z olejkiem arganowym, skarbem Maroka, słynącym z pielęgnacyjnych właściwości sprawia, że twoje rzęsy są odżywione, gładsze i bardziej elastyczne. Wyjątkowa szczoteczka z ultra-elastycznymi włoskami rozdziela rzęsy i nadaje im zjawiskową objętość. Cel: uwodzenie przez olśnienie – osiągnięty!"


Opakowanie?
Porównując to opakowanie, do innych opakowań tuszy marki Rimmel, te możemy nazwać eleganckim. Jest to plastikowa, ale nie typowa prosta obudowa, lecz o smukłych, pięknych kształtach, w cudnym złoto - miedzianym kolorze. Rączka tuszu idealnie układa się w dłoni. Warto wspomnieć o samej szczoteczce, która jest silikonowa, dosyć gruba, włoski na końcu szczoteczki są krótsze od pozostałych, i na początku szczoteczki jest tak samo plus puste miejsce na czubku bez włosków (po co tak producent zrobił? nie wiem)


Zapach i konsystencja?
Zapach jest typowy dla tuszy do rzęs niczym specjalnym się nie wyróżnia. Sam tusz nie należy do tych lejących się z buteleczki, jest raczej średnio gęsty, co u mnie na plus. 

Moja opinia?
Opakowanie bardzo mi się podoba, szczoteczka silikonowa, więc także zasługuje w moich oczach na plus, tylko szkoda że włoski nie zaczynają się od samego początku, gdyż przez to mam lekkie problemy w malowaniu najkrótszych wewnętrznych rzęs. A teraz kilka słów o samym tuszu: 
- produkt jest o średnio gęstej konsystencji, która  dzięki silikonowej szczoteczce dobrze rozprowadza się na rzęsach, przy czym ich nie skleja, i nie pozostawia grudek
- tusz wydłuża i podkręca rzęsy, jednak objętości dużej im nie nadaje, jak ktoś lubi mega mocno pogrubione rzęsy, ten tusz tego nie spełni
- tusz nie kruszy  się, ani na początku (przy nakładaniu), ani też po kilku godzinach, co ma u mnie plus
Podsumowując jest to bardzo fajny tusz, moim zdaniem przeznaczony do lekkiego, dziennego makijażu, i dla osób ceniących sobie naturalność.  Powyżej przedstawiam Wam, jak tusz prezentuje się po nałożeniu jednej warstwy na rzęsy. 

Czy znacie ten tusz?
Jaka  jest Wasza ulubiona maskara?

Do następnego.

Emilka :*

34 komentarze

  1. Moim ulubionym tuszem jest Pump Up Booster z Miss Sporty :)
    Trochę żal byłoby mi wydać 35zł na tusz, ale jak będzie w promocji to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam :), cena troszkę wysoka, ja go kupiłam na promocji w Rossmanie drugi kosmetyk gratis :)

      Usuń
  2. Mam go i jest moim zdaniem takim średniakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szału nie ma to prawda, ale do dziennego makijażu mi odpowiada:)

      Usuń
    2. Jasne, podobnie jak u mnie :)

      Usuń
  3. Moim zdaniem jest trochę lejący i skleja rzęsy :/
    http://dosiaczeqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mój nie skleja, i właśnie też nie jest lejący ... hm.... widać jak się trafi :):)

      Usuń
  4. ja mam problem w operowaniu tą szczoteczką :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ogólnie szczoteczka się sprawdza, tylko ta końcówka na której nie ma włosków, sprawia mi dyskomfort....

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak, na wyjścia wieczorowe, bądź do mocniejszego makeup`u się nie nada. ...

      Usuń
  6. Lubię ten tusz, nawet bardzo ;) Ale tak jak mówisz do codziennego makijażu, dla mnie idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma ciekawą szczoteczkę -lubię takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubieniec to rozowy tusz z Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie jest badziewna, bynajmniej na moich rzęsach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje typy :), a masz jakoś godną polecenia? :)

      Usuń
  10. Mam go ale muszę poczekać aż trochę zgęstnieje bo u mnie na razie nie ma żadnego efektu po pomalowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój jest właśnie gęściejszy, może Twój też zgęstnieje :)

      Usuń
  11. Podoba mi się efekt końcowy :) Moim ulubionym tuszem jest tusz z Rimmel exstra super lash. Z Ingrid również są fajne tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam i jest całkiem ok.
    W sumie nie mam na chwilę obecną ulubionej mascary :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obecnie ulubionej też nie mam... :)

      Usuń
  13. Większość tuszy z Rimmela jest naprawdę dobra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkich nie znam ich tuszy, ale ten na dzienny makijaż ma u mnie plus :)

      Usuń
  14. Ja jestem fanką tuszu Wibo Growning Lashes

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje się być całkiem okej :) Ja używam tuszu do rzęs Bourjois Twist Up The Volume i bardzo polecam :) Cena w drogerii wysoka, ale można dostać taniej w sklepach internetowych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety nie miałam tego tuszu, wciąż szukam ideału teraz myślę nad zakupem kolejnego:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam.. lubię tusze z Maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie zakupiłam i jutro chyba trzeba będzie wypróbować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*