Kratka zawsze w modzie...

niedziela, 4 stycznia 2015
Cześć:)

Sylwester już za nami, pierwszy dzień nowego roku też, ale za to cały rok 2015 przed NAMI, i to właśnie jest czas na noworoczne postanowienia. Czy wy macie już swoje? Przyznam się Wam szczerze, że ja jeszcze nie mam, ciągle nad tym myślę. Chcę aby to było coś co uda mi się dotrzymać, a nie słowa (myśli) rzucone na wiatr.

Dzisiaj przychodzę do Was z postem modowym, a konkretnie ze stylizacją. Główna rolę gra tutaj koszula w kratę, zapinana na guziki, materiał jest lekki ślizgi i mało się gniecie, do tego dobrałam skórkowe czarne spodnie, które są tutaj premierową, oraz rude buty, alla glany. Widać też na zdjęciach moją czarną kurtkę która pasuje niemalże do każdej codziennej stylizacji i nie tylko.

Zapraszam do zdjęć. 











Co myślicie o tej stylizacji?

Do następnego.

Emilka :*

21 komentarzy

  1. Koszule w kratę uwielbiam :) bardzo fajnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. uweilbiam wszelkie koszule w kratę ;) kurtka jest świetna, właśnie jestem w trakcie poszukiwania jakiejś ale nic kompletnie mi się w sklepach nie podoba :( a jak juz podoba to ma cenę z kosmosu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba szukać a całkiem przypadkiem coś wpadnie w oko :):)

      Usuń
  3. Ja również uważam, że deseń krata nigdy nie wyjdzie z mody. Twoja koszula jest bardzo fajna. Ja już powoli stwarzam listę postanowień, która będę w stanie zrealizować. Życzę sukcesów w 2015 roku :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, koszul w kratę nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta koszula :)) Uwielbiam kratę :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam czarno-białą koszule w kratę i świetnie się sprawdza :)
    Świetna stylizacja.
    http://kasieek-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny płaszczyk i koszula!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!:) Podsumowuję akcję 100 dni pielęgnacji ciała. http://bognyprogram.blogspot.com/2015/01/podsumowanie-akcji-100-dni-pielegnacji.html Zapraszam do pochwalenia się rezultatami!
    Dziękuję za udział!

    Koszula mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula prezentuje się super! Będę polować na podobną na madamsale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajniutka jest na pewno coś upolujesz :)

      Usuń
  10. lubie takie koszulinki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kraciaste ubrania, :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*