Czy mięta nadal w modzie?

niedziela, 11 stycznia 2015
Cześć :)

Jak Wam minął prawie weekend? Gotowi stawiać czoła z kolejnym pierwszym dniem tygodnia? Zregenerowane siły na pójście do pracy, czy na kolejne domowe obowiązki? Bo u mnie tak!  :) A dzisiaj kolejna stylizacja z miętuską.


Ostatnio znalazłam w domu na strychu, miętową kurteczkę, którą kiedyś kupiłam, w jakimś miejscowym Second Handzie, za 1 zł i o niej zapomniałam... aż do teraz. Zapomniałam o niej, zapewne dla tego, że jest na mnie tyci przy duża, jednak postanowiłam ją pewnego zimowego dnia, (który przypominał bardziej jesień...) założyć, w połączeniu z moją czarną futerkową kamizelką. Co z tego wyszło? Zobaczycie na zdjęciach poniżej. Do tego zestawu dobrałam ciepły dziany sweterek, moją ulubiona mięciutką apaszkę i beżowe kozaczki, oraz czarne skórkowe spodnie.

Zapraszam do zdjęć.











Tak patrząc teraz na zdjęcia, to się zastanawiam czy te futerko nieco, nie przytłacza uroku samej kurtki. A Wy co o tym połączeniu myślicie?

Do następnego.

Emilka :*

38 komentarzy

  1. Ojejku,ale piękny kolor ten kurtki. Moim zdaniem solo,bez futerka wygląda lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, za wyrażenie swojego zdania :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolor kurtki :) bez futerka zdecydowanie lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem bez futerka jest lepiej. A kolor przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mięte i chętnie nosze ubrania w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor ma ta kurteczka, dodatkowo futerko bardzo mi się podoba :) jestem chyba uzależniona od takich futerek hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana ta kurteczka jest cudowna, ale moim zdaniem to futerko rzeczywiście trochę przytłacza jej urok i jest trochę za ciężkie do tego outfitu, ale to tylko moja opinia :)
    http://matiaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę przytłacza, ale z drugiej strony dodaję uroku. :D Kurteczka jest świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam mięte, nie wyszła z mody!

    OdpowiedzUsuń
  9. Solo lepiej zdecydowanie:)
    Świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor miętowy uwielbiam. Ja jutro na szczęście mam wolne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ważne czy w modzie czy nie ja bardzo lubię kolor miętowy :) fajna kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię ten kolor, jak najbardziej w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię miętę ;) W moim odczuciu bez futerka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. W modzie, nie modzie, prezentujesz się świetnie a ja uwielbiam miętę :)
    Zapraszam do siebie :) kto wie, może Ci się spodoba :) fochzprzytupem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę świetna jest ta miętuskowa kurtka, aż grzechem by było, gdyby dalej zbierała kurz na strychu :P hehe
    Bardzo podoba mi się połączenie z tym futrzakiem, super wyglądasz :)
    Pozdrawiam
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest ta kurtka, bardzo mi sie podoba:)
    sister-lenissa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtka ma śliczny odcień
    kurcze, muszę kupić sobie jakieś futerko żeby właśnie noisć tak na cieńszej kurtce

    OdpowiedzUsuń
  18. że w niej zmarzłaś :P

    _______________________________
    Fashion style !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi się kolor miętowy, stąd też nazwa mojego bloga:P

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wygląda ta kurtka w połączeniu z kamizelką :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kurtka ma bardzo ładny kolor. jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja bardzo lubie miete..kazdy jej odcien :) super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetna kurtka! Kiedyś naprawdę bardzo szalałam za rtym kolorem, ale przerzuciłam się na czerń :)

    Zaproszenie!

    Jeżeli jesteś szczęsliwą posiadaczką konta na facebook'u to serdecznie zaprasza Cię do dołączenia do grupy Polskich blogerek, które mają bloga na domenie blogger: klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor płaszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładnie :) ja uwielbiam pastele, więc taka mięta zawsze na + :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna kurtka :) miętowy to mój ulubiony kolor i czy jest on jeszcze modny czy nie i tak będę go nosić :) super outfit :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*