Czerwień zawsze z modzie...

środa, 7 stycznia 2015
Cześć:)

Styczeń w moim regionie zaczął się dość mroźnie, u mnie na termometrze od kilku dniu w dzień utrzymuje się temperatura średnio - 13 stopni. A jak u Was pogoda? 

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną stylizacją, w której główną rolę gra sukienka w czerwoną kratę. Tak wiem ostatnio na moim blogu wzór kratki pojawia się dosyć często, ale jest to spowodowane tym iż jestem zwolenniczką wszelkiego motywu kraty. Krata jest modna zawsze (z mody nie wychodzi), raz jest pęd na czerwoną kratę, innym razem na beżowo, szarą czy zieloną, ale zawsze kratka gdzieś tam w tych nowościach modowych się skrada.

Jak już wcześniej wspomniałam, główną role w tej stylizacji gra sukienka w czerwoną - czarną kratkę, do tego dobrałam cieliste rajstopy i czarne dziane z wzorkiem zakolanówki. 

Zapraszam do zdjęć.








Co myślicie o tej stylizacji?


Do następnego.

Emilka :*

43 komentarze

  1. podoba mi się ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka w kratę świetna, lubie takie

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację krata zawsze gdzieś się przejawia. Ekstra sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest super! Mega seksowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka. Masz rację kochana czerń zawsze w modzie :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna sukienka. Fajnie w niej wyglądasz. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Krata jest chyba zawsze modna, czerwień też. Krój jak najbardziej mój, ostatnio kupiłam sobie 3 sukienki w Pepco o takim kroju w promocji po 9,99, bardzo fajnie to leży, kobieco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę odwiedzić w takim razie Pepco :)

      Usuń
  8. O Kochana masz sukienke o której marzę od jakiegoś czasu :D
    Ogólnie idzie do nie identyczna tylko w szarą kratę :D chcę jeszcze taką czerwoną :D Jest genialna :)
    Pieknie wyglądasz ;*
    Buziaki ;*
    Ps. Zapraszam na konkurs do mnie na fp ;*
    https://www.facebook.com/Magiclovv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Widziałam Twoją szarą dzisiaj i jest śliczna że też mam na nią ochotę :)

      Usuń
  9. sukienka jest wspaniała <3

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknaaaa krata <3 Świetnie wyglądasz.
    Obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała sukienka, ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka ;-) Ja je czuje się w czerwieni, zddlecydownie bardziej wolę odcienie niebieskiego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie trzeba się w czymś dobrze czuć :)

      Usuń
  13. Genialna sukienka i ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pogoda u mnie dziwna, wczoraj padł śnieg, a dziś pada deszcz ;o i weź tu człowieku nie bądź chory. Raz -10 stopni, a na drugi dzień +4 ;o
    Śliczna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienki w kratę są super ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*