Białe napisy na niebieskim tle....

poniedziałek, 19 stycznia 2015
Cześć :)

Przez weekend nie miałam czasu na przebywanie w świecie blogosfery i na dodawanie kolejnych postów, ale dzisiaj mamy już poniedziałek i wszystko wraca do normy. Na początek pokażę dla Was, kolejną luźną stylizację, która jest idealna na zakupy, spacer, czy do szkoły, lub na uczelnie, a kto wie może i na randkę. 

Jeansy znacie już z wcześniejszych stylizacji, są z bardzo wygodnego jeansu, a ciemno niebieska bluza jest tutaj premierową, niebieski w połączeniu z białymi napisami prezentuje się cudownie moim zdaniem. A wy co o tym myślicie? Do tego białe klasyczne skarpetki, które są nie zastąpione, gdy w nogi zimno.

Zapraszam do zdjęć.









I jak, to wygląda w Waszych oczach?

Do następnego.

Emilka :*

36 komentarzy

  1. Fajna bluzka :).
    Miałaś kiedyś grzywkę? Myślę, że by Ci pasowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam grzywkę na skos i na prosto , z jakieś 4 lata temu i wyglądałam jak pucka mała, hehe :) może teraz byłoby inaczej :)

      Usuń
  2. Bluzka prezentuje się całkiem nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza bardzo fajna, i podobają mi się Twoje spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki odcień niebieskiego w połączeniu z bielą to moje ulubione zestawienie ;) Bardzo fajna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam niebieski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna, kolor Ci pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluzka bardzo mi się podoba, sama uwielbiam nosić takie oversizowe fasony na jedno ramię i jest w moim ulubionym chabrowym kolorze :) super wyglądasz kochana :)
    Szkoda, że nie miałam okazji zobaczyć zobaczyć tych Twoich kaloszków na obcasie :(
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczyć je możesz w tym oto poście: http://kobiecosci.blogspot.com/2014/07/moda-styl-pin-up.html

      I dziękuje ślicznie :)

      Usuń
  8. Pewnie że lubimy! Bardzo fajnie wyglądasz i fajna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluza! I piękny ma kolor :)
    Dodałam specjalnie dla Ciebie zdjęcie jak eyeliner prezentuje się na oku, ale średnio wyszło, także przepraszam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki już widziałam, właśnie i jest bardzo ładnie :)

      Usuń
  10. lubię tego typu bluzy! świetna jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna stylizacją, taka na luzie :)) podoba mi się :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Niewątpliwie wygodny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrze Ci w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza pierwsza klasa. Lubię taki luźny styl.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*