Beżowy płaszczyk na guziki...

niedziela, 25 stycznia 2015
Cześć:)

Właśnie siedzę sobie z miseczką, miodowych płatków, i pomyślałam, że dodam dla Was nowy post. A tak poza tym, jak minęła Wam niedziela? Każdy odpoczął, zregenerował siły na nowy tydzień? Ja przyznam się Wam szczerze, że spałam dzisiaj do prawie 10.00, później nie robiłam nic specjalnego, a w zasadzie to siedziałam i się nudziłam, kolejno po południu postanowiłam przygotować jakoś stylizacje na bloga (ta z dzisiejszego postu), później pomalowałam włosy na perłowy blond, szamponem koloryzującym z Palette, nr 315. I tak to minęła mi prawie cała niedziela, a na wieczór też nie mam żadnych specjalnych planów. 

Stylizacja jaką dla Was prezentuje poniżej, składa się z bardzo ciepłego kremowego płaszcza, w malutkie kropeczki, które teraz królują niemalże w każdym sklepie, a płaszcz kupiłam w SH, za jedyną złotówkę. Do tego ubrałam czarną sukienkę, nieco rozkloszowaną, którą zakupiłam w centrum handlowym, na Mary-wilskiej, niedaleko Warszawy. Ciepły i gruby biały szal, i czarne botki ze złotymi dodatkami, które już znacie. 

Co więcej mogę dodać o tej stylizacji?
Chyba nie trzeba nic dodawać to trzeba zobaczyć.

Zapraszam do zdjęć.






Przepraszam Was za moje odstające skórki, ale  zimą mam ciężko, je okiełznać. 








Jak Wam podoba się moja stylizacja?

Do następnego.

Emilka :*

48 komentarzy

  1. Piękny kolorek, jeden z moich ulubionych ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz :) zdjęcia pięknie się prezentują ;) sukienka piękna ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie piękny jest ten płaszczyk! :)

    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs:http://alterations-passion.blogspot.com/2015/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancko , stylowo i przed wszystkim ciepło ! :) Świetna jest ta torebka

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zimowe zdjęcia:) płaszczyk super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pasuje Ci ten płaszczyk. I te kolorowe paznokcie,świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze Ci w tym kolorze!
    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, piękny płaszczyk!
    Kocham takie kolory *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wielkim wrażeniem ! :) Więcej takich postów proszę :D MEGA :*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny, taki elegancki a jednocześnie uroczy ten płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja, ja bym tylko zamieniła rajstopy na grubsze:P ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny ten płaszczyk!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna i elegancka stylizacja :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. płaszczyk jest rewelacyjny, chętnie bym Ci go skradła:*

    OdpowiedzUsuń

  15. Śliczny jest ten płaszczyk. Piękna zima u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego płaszczyku Ci mega zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze? To najlepsza Twoja stylizacja! Cudowne buty no i ten płaszczyk! OBU TAK DALEJ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Tobie Postaram się oby więcej było takich stylizacji :):)

      Usuń
  18. Śliczny płaszczyk i pięknie komponuje się do śnieżnego otoczenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*