Świąteczny czas ...

piątek, 26 grudnia 2014
Cześć :)

Jak weszłam teraz na bloga to aż dech mi zaparło, że tak długo nie byłam na blogu z żadnym nowym postem. Ale zapewne jak u wszystkich miałam nawał obowiązków związanych ze Świętami Bożonarodzeniowymi, do tego zjazdy na uczelniach, itp., że dziennie to tylko dosłownie na chwilę zasiadałam do komputera, albo wcale. Na szczęście to wszystko jest już za mną, i będę tutaj częściej gościć, tym bardziej, że nazbierało się sporo nowości kosmetycznych i modowych, więc jest o czym pisać. 

A dzisiaj zapraszam na stylizację z jednego dnia z pobytu na uczelni.








A poniżej dwie fotki z kilkoma nowościami, które niedługo pojawią się opisane na blogu.





A teraz chcę Wam wszystkim, życzyć wszystkiego najlepszego na samą końcówkę Świąt Bożego Narodzenia, oraz i po zakończeniu świąt, by ta magia która teraz nam towarzyszy była przez 365 dni w roku. 

Do następnego.

Emilka :*

12 komentarzy

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*