StYLiZacjA mikoŁajKoWa I NIE tylko + wyNiKI :)...

niedziela, 7 grudnia 2014
Cześć :)

Witam Was bardzo późnym wieczorem, w poście w którym zobaczycie moje stylizację oraz wyniki Mikołajkowego rozdania. Dlatego nie przedłużając zapraszam do stylizacji.












A teraz moi kochani, upragniona chwila....

WYNIKI ROZDANIA MIKOŁAJKOWEGO

Z racji tego, że miały pojawić się one już wczoraj wybrałam dodatkową osobę do której powędruje prezent niespodzianka. Niestety nie mam dzisiaj filmiku gdyż nie miałam czasu go nakręcić, itp., ale wierzcie mi, że było tak jak zawsze w poprzednich rozdaniach. 

Główna nagroda powędruje do: Maddie Ann  GRATULUJĘ :*
Nagroda dodatkowa powędruje do: Kamila Motylewska GRATULUJĘ :*


Dziewczyny proszę o podanie adresów do wysyłki na mojego e-maila: kobiecoscii@wp.pl




Do następnego.


Emilka :*

33 komentarze

  1. Ślicznie dziękuję raz jeszcze! Mail wysłany, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa!! Dziękuję!!:) już piszę maila:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;) jak zrobiłaś te loczki? Sa mega śliczne! Zainspirowaly mnie na sylwestrowa fryzure :D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loczki są zrobione lokówką z biedronki z osłonką do fal :)

      Usuń
  4. śliczna ta czerwona bluzeczka, kołnierzyk słodki ma

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :) zarówno pierwszy jak i drugi look bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszamy na NOWY POST :) http://toloveyourselff.blogspot.com/ 
    Obserwacja za obserwacje ? ;*
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne stylizację, bardzo ładnie Ci w czerwieni:)
    zwyciężczynią gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam taką samą koszulę, tylko pudrową :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurde Kochana wspaniale wyglądasz! ta koszula i sukienka są stworzone dla Ciebie! a zwycięzcom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Tobie ślicznie za miłe słowa :):*

      Usuń
  10. Kochana w czerwieni jest ci pięknie to idealny kolor dla ciebie, ale biel również ❤ widzę tutaj twoje dwie odsłony diabelka i aniołka :) obie cudo - mój chłopak podsumowalby to tak anioł z rogami hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ta czerwona koszula, ale biała sukienka to już totalnie wymiata! :) Ile śniegu u Ciebie! :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*