Moje IV denko kosmetyczne...

środa, 10 grudnia 2014
Cześć :)

Dzisiaj przychodzę do Was moi czytelnicy, goście, itd. z już IV  na tym blogu denkiem kosmetycznym. Produktów jest średnia ilość, ale na post w zupełności wystarczy. Także zapraszam do zapoznania się z moimi zużytymi kosmetykami. 




Dużo? Mało? To chyba nie ma większego znaczenia. 


1. GLISS KUR Szampon Ultimate Repair - wersja mini. Otrzymałam go na wakacyjnym spotkaniu blogerek. Jest to wersja mini, można powiedzieć do walizki na wczasy idealna. Jak działał? Dobrze mył włosy, pienił się średnio. Nie zauważyłam specjalnie, żeby jakoś wpłynął na moje włosy. 
Czy zakupie ponownie?
Raczej nie.

2. Joanna Odżywka do włosów z pokrzywą i zieloną herbatą - odżywka przeznaczona jest do włosów normalnych a także przetłuszczających się. Odżywka jest bardzo lejąca się i spływała z rąk. Ładne pachnie, nie obciążała moich włosów. Stosowałam ja bez spłukiwania. 
Czy zakupie ponownie?
Czas pokaże.

3. Maska rosyjska do włosów - jest to jajeczna maska do włosów. Opakowanie dosyć duże, maska ładnie pachnie, ma średnio gęsto konsystencje. Na włosach spisywała się całkiem, całkiem, nie obciążała ich, nie sklejała, włosy po jej zastosowaniu były bardzo miękkie, delikatnie je wzmocniła, lecz nie w dużym stopniu.
Czy zakupie ponownie?
Być może.

4. Lakier do włosów KULT - duża butelka, lakier dosyć dobrze utrwalał włosy, przy czym ich nie sklejał. Dozownik dobrze rozpyla produkt, i się nie zacina.
Czy zakupie ponownie?
Myślę, że tak.


5. Maybelline CreatLash - jest to mini maskara, z małą szczoteczką. Tusz całkiem dobrze rozprowadza się na rzęsach, dla mnie spełniał on wersje podróżniczą. Kolor czarny.
Czy zakupie ponownie?
Pomyśle o innym mini produkcie.

6. MAMA MIO Żel do twarzy - recenzja KLIK

7. Eveline krem CC - krem jest koloru zielonego, i ma za zadanie kryć zaczerwienienia. W moim przypadku działał tak jak tego od niego oczekiwałam. Nie wysuszał mojej skóry i dobrze się rozprowadzał.
Czy zakupie ponownie?
Tak.

8. AVON Solutions pianka do mycia twarzy - delikatna pianka do mycia twarzy. Pianka dobrze oczyszczała moją skórę twarzy, jednak nie ma efektu wow.
Czy zakupie ponownie?
Nie.


9. Dove krem do rąk - mini krem do rąk, który dobrze nawilżał moje dłonie, szybko się wchłaniał i nie zostawiał tłustego filmu. 
Czy zakupie ponownie?
Tak.

10. Mleczko do ciała Atlantic Figs - recenzja KLIK

11. Avon krem do rąk - recenzja KLIK

12. Carrefour zmywacz do paznokci - dosyć duże opakowanie, zmywacz "śmierdzi" jak  tradycyjny, ze zmywaniem paznokci jest średnio. Czy zregenerował moje paznokcie jak podane jest przez producenta? Bym nie powiedziała, ale też po zmywaczach do paznokci tego nie oczekuje.
Czy zakupie ponownie?
Czas pokaże.

13. La Vie zmywacz do paznokci - dobrze zmywał lakier z płytki paznokcia, i tyle.
Czy zakupie ponownie?
Tak.


14. Zestaw z Marion do dłoni (peeling + maska) - zacznijmy od peelingu - dosyć dobrze zdzierał martwy naskórek, choć do mocnych nie należy, ładnie pachnie, jedna saszetka starcza na jedno zużycie, maska - jest o konsystencji bezbarwnego olejku, który starcza na jedne użycie i ładnie pachnie. Cały zabieg zostawił moje dłonie aksamitnie gładkie i dobrze nawilżone na długi czas.
Czy zakupie ponownie?
Tak.

15. MAMA MIO krem na brzuch - krem dobrze zbity, ładnie pachnie i dobrze rozprowadzał się na brzuszku. O efektach nic nie napisze bo po dwóch próbkach też tego nie oczekuje.
Czy zakupie ponownie?
Tak.

16. MIO olejek do ciała - cudny jest cudny..... tak bym go opisała. Miałam dwie próbki i chcę jeszcze.....  olejek wchłaniał się błyskawicznie, i zostawiał moją skórę idealnie nawilżoną, bez tłustego filmu. Zostawał na skórze, nie na ubraniach. Polecam, zakochałam się w nim, jak zakupię pełną wersję, to na pewno podzielę się z Wami, moją głębszą recenzją na temat tego produktu.
Czy zakupie ponownie?
Tak!!!




Tak oto prezentuje się moje denko z listopada. 
A jak wyglądały wasze denka kosmetyczne?


Do następnego.

Emilka :*

24 komentarze

  1. Miałam tą mascare Maybelline CreatLash. Hm dla mnie tusz jak tusz, rewelacji nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super denko, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię produkty babuszki agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! Gratuluję zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow spore te twoje denko :)❤

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo cenię sobie zmywacz do paznokci- chyba jeden z lepszych które miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. troszkę się tego uzbierało, nie miałam nic z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spore denko, ja staram się zużywać pozaczynane kosmetyki i nie zaczynać nowych ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest najlepiej bo nic się nie marnuje :)

      Usuń
  9. Muszę sprawdzić tę rosyjską maskę do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post, zapraszam do mnie! http://fashionbypaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*