Kolagenowe płatki pod oczy...

środa, 3 grudnia 2014
Cześć :)

I znowu przyszedł śnieg, i zrobiło się biało, że aż chciałabym aby taki stan utrzymał się chociaż do Wigilii, lecz znając życie to pewnie tak nie będzie. Śnieg pada, mróz lżejszy, ale zimny wiatr źle działa na naszą skórę twarzy, i też okolic oczu. Dlatego w dzisiejszym poście zaprezentuje dla Was, płatki kolagenowe po oczy, które kupiłam jakiś czas temu w Hebe i prosiłyście o ich recenzję. Czy się sprawdziły? O tym poniżej.




PUREDERM
Kolagenowa maseczka pod oczy
30 płatków


Co podaje producent?
Jest to maseczka w postaci płatków kolagenowych, i jest to intensywnie nawilżający zabieg na okolice oczu. Dokładniejsze obietnice producenta możecie przeczytać na powyższym zdjęciu, więc nie ma sensu pisać tego po raz drugi, a podam Wam skład: "Water (Aqua), Glycerin, Hydroxyethylcellulose, Natto Gum, Allantoin, Arbutin, Disodium EDTA, Panthenol, Carica Papaya (Papaya), Fruit Extract, Rosa Centifolia Flower Water, Camellia  Sinensis leaf Extract, Mos Alba Bark Extract, Beta-Glucan, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Methylparaben." Tak to już cały skład!! A ja się pytam gdzie jest "kolagen" ?? 


Opakowanie?
Tradycyjna saszetka, zamykana na niby zamek, zatrzask, dzięki czemu płatki utrzymane są w lepiej postaci i nie wysychają. Szata graficzna miła dla oka, i tyle. 

Zapach i konsystencja?
Produkt jest praktycznie bezzapachowy, ja nic tutaj nie wyczuwam. Konsystencja? Płatki są bardzo cieniutkie niemalże przezroczyste, ale nie rozrywają się. Płatki są dosyć dużych rozmiarów. 


Moja opinia?
Tak się zastanawiam od czego zacząć? Opakowanie na plus, bo zamykane i płatki nie wysychają, kształt płatków zły nie jest, chociaż jak dla mnie płatki by mogły być nieco mniejsze, ale to nie jest jakiś wielki problem, Zapach nie uczula, gdyż go wcale nie wyczuwam. A działanie? Nawilżenie wystąpiło, to na plus, skóra pod oczami po ich użyciu była nieco bardziej napięta, na zmarszczki jeszcze nie wiem jak działa, gdyż jako takich u siebie jeszcze nie dostrzegłam, a cienie pod oczami? Na moje oko bez zmian. Tak więc podsumowując, nie było efektu WOW, a że jest to maseczka kolagenowa a w składzie kolagenu nie ma, to odpada całkowicie. 


Znacie ten produkt?
Polecacie? Bo ja nie


Do następnego. 

Emilka :*

40 komentarzy

  1. Nigdy wcześniej o nich nie słyszałam. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nigdy o takim czymś ;)

    Zapraszam na nowego posta <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, kupiłam, czytam skład i nasuwa mi się pytanie: gdzie jest ten kolagen?! :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, coś co powinno być na pierwszych miejscach nie widnieje nawet na ostatnim...

      Usuń
  4. Heh nieźle z tym kolagenem:) ja osobiście nigdy nie stosowałam takich płatków ale miałam maseczkę kolagenową innej firmy i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, ale ogólnie to lubię tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam podobne i działają :)

    poradnik modowy: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam kiedyś i nie sprawdzily się :(..Zapraszam do mnie na bloga ;) hejaniaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam z nimi do czynienia:)


    +zostaję u Ciebie na dłużej i zapraszam do obserwacje również u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Raz mi się zdarzyło to kupić i w sumie krzywdy mi to nie zrobiło, ale rewelacji też nie było:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć kochana, zastanawiałam się nad ich zakupem.
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U każdego mogą działać inaczej, tylko z tym kolagenem to przegięcie...

      Usuń
  11. kupiłam te płatki ale jeszcze nie stosowałam, szkoda, że rewelacji nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Śnieg???! W którym regionie kraju bo u mnie to ani grama :)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha zabawnie z tym kolagenem ;-)
    Raczej nie kupię skoro się nie sprawdzają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam, ale za kolagen bez kolagenu- dziękuję bardzo ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie śniegu nie widać, a tak bardzo na niego czekam. Zima to moja ulubiona pora roku. Płatków nigdy nie używałam. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima piękna była, ale nie w tym roku :)

      Usuń
  16. Przydałyby się moim zmęczonym oczom i ich workom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałąm i bardzo sobie chwaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać po niektórych komentarzach, że post nie był czytany, jak ja tego nie lubię. Całkowity bezsens :)
    Zaskoczyłaś mnie z tym kolagenem xD teraz już NIE KUPIE :D hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze miło jak ktoś coś przeczyta, a nie piszę na każdym blogu taki sam komentarz, dziękuje Tobie za uwagę :)

      Usuń
  19. Natto Gum - to produkt fermentacji białek soi - antyoksydant oraz źródło kolagenu

    W tym produkcie jest naturalny roślinny kolagen, który stymuluje produkcję kolagenu w skórze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*