Góra prezentów 2014 ....

sobota, 27 grudnia 2014
Cześć :)

Święta, święta i po Świętach, kto jeszcze je czuje w sobie, a kto już wrócił do normalnego trybu życia, czy pracy? Ja jeszcze dzisiaj się lenie i podziwiam prezenty które otrzymałam, a uwierzcie mi, że w tym roku było tego całkiem sporo. Czyżbym była bardzo grzeczna, czy Mikołaj przymknął oko? 


Dzisiaj w poście chcę Wam się pochwalić co otrzymałam. Co prawda z listy mojej konkretnego nie ma nic, ale chciałam pędzle i otrzymałam (nie Hakuro, ale są i mam czym ćwiczyć makijaże), zamiast palety Sephora  otrzymałam kuferek z kosmetykami (cudny), kolczyki też są, a co więcej to zapraszam do zdjęć:

Tak to wygląda wszystko razem :)



Nowa szkatułka na biżuterię, jest wykonana z masywnego drewna i okryta białą farbą, cudowna. 


Srebrne kolczyki, kwiatuszki.  


Kuferek z kosmetykami (cienie, pomadki, lakiery, pędzelki, itp.) 


Zestaw pędzli (jest czym ćwiczyć makijaże) - mega zestaw!!! 


Zestaw do stylizacji włosów (suszarka + prostownica). 


Paleta cieni Sleek (cudna) !!! 


Sukienka w kratkę :). 


Skórkowe spodnie. 


I kolejne kosmetyki (olejek do kąpieli, masło do ciała i olejek kokosowy) - będą recenzję. 



Co podoba Wam się najbardziej?
A jakie prezenty przyniósł Wam Mikołaj, też byliście grzeczni? :)


Do następnego.

Emilka :*

30 komentarzy

  1. Ja chyba byłam niegrzeczna, bo prócz słodyczy nic nie dostałam :(

    http://klaracelmer.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami jest coś ważniejszego od prezentów to miłość i bliscy nam ludzie :)

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się szkatułka i kuferek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty ;) ja właśnie też u siebie wstawiłam taki post z prezentami i zakupami :D

    Szkatułka jest śliczna - przydałaby mi się taka, tylko że ja za dużo biżuterii nie mam :P Sukienka też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkatułka cudna i dla by mogła być większa jeszcze hehe :)

      Usuń
  4. Zestaw do stylizacji włosów mam i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jaki wspaniały kuferek z kosmetykami.
    Olejek Bielenda jest super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuferek super :) dostałam podobny ale pusty w środku z przegródkami na moje kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę kuferka, wiesz może gdzie został kupiony?
    Serdecznie zapraszam i do mnie http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest śliczna, widziałam ostatnio podobną i mam zamiar ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka świetna!

    _____________________________________
    fashion styling with Karl Lagerfeld
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę kuferka, jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  11. O właśnie zauważyłam, że sukienki w kratkę są modne. :) Suszarka z prostownicą - mega! :P

    gra-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę szkatułki na biżuterię- u mnie też by się taka przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci tego cudownego kuferka!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*