Żeby Mikołaj przyniósł mi....

sobota, 29 listopada 2014
Cześć :)

W poniedziałek będziemy mieć już pierwszy dzień grudnia, dlatego też pora zacząć myśleć co komu kupić na prezent, ale też .... trzeba pomyśleć o tym co i samemu chciałoby się dostać. Dlatego też dzisiaj postanowiłam dodać post z rzeczami jakie są na mojej liście prezentowej. Także zapraszam do zapoznania się z listą moich życzeń świątecznych.


Na początek rzeczy elektroniczne, itp.:

 
Nikon D3200 18-105 VR  -> Link do produktu Cena: 1 829,00 zł


 Tło fotograficzne 160x500 cm -> Link do produktu Cena: 35,0 zł


 
Zestaw do mocowania tła 230 cm -> Link do produktu Cena: 107,00 zł


 
Parasolka studyjna  -> Link do produktu Cena: 15,00 zł






Kolejno odzież, biżuteria i dodatki:

Koszula a`la Burberry -> Link do produktu Cena: 129,99 zł




Tamaris - czarna torebka -> Link do produktu Cena: 239,00 zł


Spódnica Vero Moda -> Link do produktu Cena: 149,00 zł

Złote kolczyki od Aberis -> Link do produktu Cena: 331,00 zł

Złoty zegarek -> Link do produktu Cena: 24,99 zł



I na koniec postu kosmetycznie:


Zestaw pędzli Hakuro (marzenie naj naj) -> Link do produktu Cena: 189,90 zł


Paleta Color Festival Sephora -> Link do produktu Cena: 169,00 zł


Zestaw wosków YC -> Link do produktu Cena: 69,00 zł





I pokazać mogłabym jeszcze wiele produktów, lecz to są te które najbardziej ze wszystkiego bym chciała otrzymać, ale nie wiem na co mogę liczyć bo z rodziny nikt mojego bloga nie czyta, więc nie wiem czy ktoś się domyśli. 

Rzeczy pokazane prze zemnie są tańsze i droższe, ale wiem, że nie każdy może pozwolić sobie na tak drogie prezenty. Ale przeznaczając średnio nawet 50 zł, można kupić jakiś ładny prezent, jeżeli będziecie chcieli to będę mogła umieścić post z inspiracjami na prezenty do kwoty 50 zł.


P.S. Post nie jest sponsorowany w żadnym sensie, użyte zdjęcia nie są moją własnością, lecz pochodzą ze stron podanych obok linków przy produktach.



A Wy co chcielibyście otrzymać na prezent?
Co Wam podoba się z moich marzeń?


Do następnego.

Emilka :*




43 komentarze

  1. O ja kupie sobie te tlo.
    Dzięki za link

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło naprawdę ma atrakcyjną cenę :)

      Usuń
  2. Połowę z tego może też mi przynieść;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo długa wishlista ;D
    też muszę kupić zestaw oświetleniowy :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciała kosmetyki oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś co kobiety kochają prawie najbardziej :)

      Usuń
  5. dodatkowych pędzli nigdy za wiele :)

    http://madame-violet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. aparat porządny też bym chciała
    te tło i stojak do niego to fajny i praktyczny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  7. Taką torebkę to i ja bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz sporą listę ;D Ja swojej jeszcze nie stworzyłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dostałam zestaw 5ciu pędzli Hakuro na urodziny :D i będę trzymała kciuki,by ktoś i Ci taki sprawił na święta! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam lustrzanke nikon, ale d40 :)

    ten film, bardzo ciekawy, też oglądałam :)
    Zapraszam na nowy post (sesja) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paleta Color Festival Sephora <3

    OdpowiedzUsuń
  12. kolczyki i zegarek są bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym chciała dostac dużą paletę cieni, och tak mi się marzy..! :)

    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kolczyki. Mam nadzieje, że mikołaj przyciesie Ci chociaż jeden z wymarzonych prezentów. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Aparat to i ja bym przygarnęła :d Akurat nie taki ;D Ale przydałby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Extra rzeczy :)) u mnie dziś tez pojawił się taki post :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  17. OOO tak lustrzankę to mi Mikołaj też może przyniesć, wcale się nie pogniewam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. MArzenie..
    lustrzanka i... pędzle ! To moje must have ! Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam i licze na wsparcie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miesiąc temu kupiłam ten aparat. Jest świetny. Teraz tylko lampa pierścieniowa spędza mi sen z powiek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*