Weekendowa stylizacja ...

wtorek, 11 listopada 2014
Cześć :)

Pogoda do zdjęć ostatnio wcale mi nie sprzyja, jak byłam w weekend w Białymstoku, to też było pochmurno i kropił deszcz, ale udało mi się zrobić chociaż na szybko kilka zdjęć, którymi chcę się dzisiaj z Wami podzielić. Miała być dzisiaj sesja zdjęciowa, ale u mnie za oknem jest okropna mgła, i mój aparat w taką pogodę robi słabiutkie zdjęcia. Dlatego też dopóki pogoda się nie zmieni mojej upragnionej sesji nie będzie. 

Zapraszam do zdjęć...








A poniżej prezentuje Wam, zdjęcia na których widać, że święta BN są już coraz bliżej, jedna z Białostockich galerii :), aż miło popatrzeć. 




A Wy zauważyliście już gdzieś oznaki świąt? 

Do następnego, a ja uciekam nadrabiać zaległości na Waszych blogach..


Emilka :*

11 komentarzy

  1. super!
    http://fashionkill4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zauważyłam święta, przede wszystkim w Empiku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna kurteczka:)
    Oznak świąt jeszcze nie wiedziałam,ale pewnie lada chwilę zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kurteczka, ja oznaki świat widziałam jeszcze przed 1 listopada, w jednym z warszawskich supermarketów obok zniczy i kwiatów na grób stały słodkie czekoladki i misie z czapeczkami Mikołaja ;/ MASAKRA -nie lubię tego...

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe też widziałamjuż te poustrajane galerie ;D hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne buciki ;)

    oo, już choinka :O!?

    OdpowiedzUsuń
  8. super na codzień

    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*