Stylizacja na pierwszy śnieg...

czwartek, 20 listopada 2014
Cześć :)

Przychodzę dzisiaj do Was z kolejną stylizacją. Zdjęcia były zrobione rok temu, mniej więcej w takim okresie pogodowym jaki teraz u nas jest. Dlaczego dodaję zdjęcia z tamtego roku? Gdyż chwilowo nie mam dobrego aparatu który by robił ładne zdjęcia w pochmurne dni, telefon jednak choć dobry nie daje rady. Ale już niedługo pojawi się też stylizacja i z tego roku, a jeszcze wcześniej będziecie mogli poczytać o kosmetykach MIO  i mama MIO.  


Zapraszam do zdjęć.







I jedno zdjęcie w innej stylizacji. 



Co sądzicie o tych stylizacjach?


Przypominam o Mikołajkowym rozdaniu na moim blogu:
http://kobiecosci.blogspot.com/2014/11/rozdanie-mikoajkowe.html




Do następnego.

Emilka :*

42 komentarze

  1. Bardziej podoba mi się ta pierwsza wersja,chociaż znowu w tej drugiej masz fajny szaliczek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym zamarzła w obu ;D Mi potrzeba w takie dni czapki, komina, rękawiczek i parki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mówią że to ze mnie "zmarźlak" jest hehe ;);)

      Usuń
  3. obydwie wersje ciekawe, ale stawiam na numer jeden!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety trzeba przeżyć tę zimę :)

    poradnik modowy: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wyciągnąć czapkę :D U mnie dzisiaj padał śnieg z deszczem. Masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak u mnie a dzisiaj to już wcale biało...

      Usuń
  6. Pierwsza stylizacja podoba mi się bardziej, super wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie już snieg i zima na całego, czas wyciągać grubą kurtkę, super wyglądasz w 1 stylizacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj też już całkowicie biało :)

      Usuń
  8. a w Warszawie śniegu nie ma :D ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna czapka, mimo że ja za nimi nie przepadam :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie ;)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja :) U mnie jeszcze bez śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie :) Podoba mi się kurtka z 2 stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie. :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful look!!! you are so pretty!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Noo niestety, nadchodzi ciężki czas dla nas blogerek :(
    Świetne foty, bordowa ramonka bardzo mi się spodobała :)
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. OJ pamiętam ten czas rok temu! U mnie już był śnieg, a teraz nic.. pochmurno,szaro i tyle.. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne stylizacje , szczególnie ta pierwsza:*)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*