Olejek do ciała Skin so soft od Avon ...

piątek, 7 listopada 2014
Cześć :)

Pogoda splatała mi figla i nie odbyła się moja wymarzona od dawna sesja zdjęciowa, gdyż od wczoraj ciągle pada, jak w przysłowiowej piosence. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was moi czytelnicy, z kolejnym postem kosmetycznym, oraz kolejnym produktem do ciała. Mowa tutaj o dwufazowym jedwabistym olejku do ciała Skin so soft, od firmy Avon. Ciekawi jak się sprawdził? Zapraszam do dalszej części postu.


AVON Skin-so-soft - Dwufazowy jedwabisty olejek do ciała
Pojemność: 150 ml
Średnia cena: 14 zł


Co podaje producent?
"Luksusowy olejek, którego 2 fazy po wstrząśnięciu nawilżają i odżywiają skórę. Górna faza doskonale nawilża i pielęgnuje skórę, dolna faza z połyskującym olejkiem nadaje skórze miękkość i blask. Formuła olejku wzbogacona jest masłem Shea, które znane jest ze swoich głęboko nawilżających i odżywczych właściwości. Zawiera witaminy E i A, wykazujące właściwości antyoksydacyjne, pomagają regenerować skórę utrzymując jej młody i zdrowy wygląd."  Czyli dany olejek ma za zadanie doskonale nawilżać, nabłyszczać skórę i dać poczucie miękkości. 


Opakowanie?
Plastikowa przezroczysta buteleczka, ze złotym dozownikiem, który nie zacina się przy psikaniu, bardzo dobrze rozpyla produkt, i schowany jest on pod bezbarwnym koreczkiem. Szata graficzna jest przyjazna dla oka, jednak kolorystyka napisów, jest nieco zatopiona w całym tle. Na opakowaniu, na dnie podana jest data produkcji, producent od tej daty zapewnia, bez otwarcia 3 lata przydatności produktu.


Zapach i konsystencja?
Konsystencja ciekła, lekko tłusta, spływająca z ręki - co jednak w tego typu produktach jest normą, i tak być powinno. Zapach jest świeżo - słodki, delikatny, przez pewien czas, lecz nie długi utrzymujący się na ciele.  Na ciele wyczuwam zapach jojoby, jednak masła shea nie czuję :( - a bardzo lubię ten zapach. 


Moja opinia?
Stosuję ten olejek już od pewnego czasu, i stwierdzam, że skóra moja po jego zastosowaniu jest miękka, nawilżona i lekko nabłyszczona - stan ten utrzymuje się przez kilka godzin, gładkość i miękkość utrzymuje się najdłużej. Czyli można rzec iż opinie producenta w moim przypadku się spisały. I nawet pozycja alkohol denat na pierwszym miejscu tego nie zmieniła. Obietnice się spisały, jednak do moich ulubieńców go nie zaliczę, chociażby ze względu na zapach, który jest ładny ale coś mi w nim brakuje, co nie oznacza, że Wam się nie spodoba, i dalej będę poszukiwać naj olejku do ciała. 


Znacie ten kosmetyk?
Jaki jest Wasz ulubiony olejek do ciała, który możecie mi polecić?


Do następnego.

Emilka :*

14 komentarzy

  1. Ja jakoś nie lubię olejków do ciała. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziękuję za alkohol na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...a w Krakowie piękne słońce! Zapraszam na sesję tutaj. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię olejki, ale jakoś nie przepadam za Avonem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za olejkami... Zawsze po ich zastosowaniu długo się lepię i natłuszczam wszystko dookoła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie lubie avonu jakos mnie nie oprzkeonuje nic ale jak Ty dobrze sie z nim dogadujesz to jest to najwazniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy go nie używałam, może czas wypróbować? :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam ale wszystkie kosmetyki z Avone są świetne ;D

    Zapraszam na nowego posta <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Od czasu do czasu zamawiam coś z avonu, więc następnym razem muszę wypróbować ten olejek :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. avon mnie odstraszył skutecznie po przesuszeniu i alergiach, ale olejki lubię. Używam khadi- niby do włosów, ale jakoś nie lubię konwencjonalnie stosować kosmetyków. Avonu nie potrafię odżałować bo uwielbiam zapach serii skin so soft- różowej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*