mama mio Gorgeous Glow --> Regenerujący żel do mycia twarzy...

wtorek, 25 listopada 2014
Cześć :)


Jak ten weekend, gdy mam zjazd w szkole mija bardzo szybko, że nie mam czasu na kompletnie nic innego. Jestem na drugim roku i zaczęło się pisanie pracy magisterskiej na całego, co bardzo mnie pochłania. Jednak gdy już ten weekend mija mam trochę więcej czasu na przyjemności a w tym pisanie bloga.

Jakiś czas temu dostałam paczuszkę od firmy Revitalash, z produktami od "MIO" do przetestowania, uroczą torebkę na drobnostki i długopis, a także dużo lektury w ulotkach.



Na początek warto napisać kilka słów o samej marce MIO:
Źródło: https://www.facebook.com/MioSkincarePolska/photos/a.766161276739383.1073741830.750054541683390/766167206738790/?type=3&theater


Seria MIO, dzieli się na dwie grupy kosmetyków: MIO i MAMA MIO.
W skład kosmetyków MIO (aktywacja ciała) wchodzi:
1. Kształtowanie sylwetki:
a) Shrink To Fit (krem wygładzający cellulit),
b) Boob Tube+ (krem na piękne i jędrne piersi),
c) Get Waisted (krem kształcujący sylwetkę,
d) Skin Tight (serum zwiększające naprężenie skóry)
2. Aktywna pielęgnacja:
a) Workout Wonder (orzeźwiający żel dla aktywnych mięśni)
3. Cudowne nawilżenie:
a) The Activist ( olejek do ciała zwiększający sprężystość i młodość skóry)
b) The A Cream ( głęboko nawilżający i ujędrniający krem do ciała)
c) Future Proof (ujędrniające masło do ciała)
4. Aqua Actives:
a) Double Buff (peeling enzymatyczny o podwójny działaniu)
b) Liquid Yoga (regenerujący płyn do kąpieli)
c) QuickStart (energetyzujący żel pod prysznic)
W skład kosmetyków MAMA MIO (eksperci w dziedzinie ciąży) wchodzi:
1. The Tummy Rub Butter (uelastyczniające masło do pielęgnacji skóry brzucha)
2. The Tummy Rub Oil (uelastyczniający olejek do pielęgnacji skóry brzucha)
3. Pregnancy Boob Tubr (ciążowy krem na jędrne i piękne piersi)
4. Lucky Legs (energetyzujący i chłodzący żel do nóg)
5. Goodbye Stretch Marks (krem na widoczne zmniejszenie rozstępów)
6. Keep Calm (łagodzący balsam na brodawki piersiowe)
7. Megamama (balsam do ciała bogaty w kwasy tłuszczowe Omega dla każdej super mamy)
8. Gorgeous Glow (regulujący żel do mycia twarzy)






Jak widać powyżej oferta kosmetyków jest dosyć wysoka. Więcej o tych kosmetykach poczytać możecie na:

____________________________________________________________________


Dzisiaj napiszę Wam o jednym z tych kosmetyków. Zatem zapraszam do recenzji.






MAMA MIO - Gorgeous Glow (regulujący żel do mycia twarzy)
Pojemność mojego produktu to 30 ml. 
Cena: za 100 ml - 120 zł



Co podaje producent?
"Idealnie łagodny, delikatnie pieniący się żel do mycia twarzy, który głęboko oczyszcza, odżywia i reguluje skórę, nie powodując uczucia `napięcia`, które tak często odczuwamy tuż po myciu. Działa cuda w przypadku hormonalnych wyprysków czy innych problemów skórnych. Cudowanie pachnie!" Co producent mówi o jego działaniu:
"-Zwalcza wypryski dzięki łagodnym i bezpiecznym substancjom złuszczającym oraz olejkowi z drzewa herbacianego
- Reguluje skórę dzięki zawartym w nim probiotykom, substancjom nawilżającym oraz kwasom tłuszczowym Omega (BIO)
- Głęboko oczyszcza bez podrażniania skóry"
Producent podaję iż produkt ten nie zawiera SLS (które podrażniają naszą skórę), w zamian za to produkt składa się z 5 naturalnych substancji: kwasu mlekowego (który odpowiada za złuszczenie starego i martwego naskórka, działa też przeciwzapalnie oraz pomaga zwalczać objawy trądziku ciążowego i hormonalnych wyprysków), olejek z drzewa herbacianego (nawilża, wygładza, zawiera właściwości lecznicze pomaga leczyć wypryski i zapobiega powstawaniu nowych, antybakteryjny), wyciąg z liści zielonej herbaty (mocny przeciwutleniacz, pomaga chronić delikatną skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, pomaga neutralizować działanie promieni UV), Bio olejki z wiesiołka, słodkich migdałó, awokado i oliwek (bogate w kwasy Omega, zawierają witaminy D i E, odpowiadają za nawilżenie, ujędrnienie, uelastycznienie suchej skóry) oraz Bio sok z aloesu zwyczajnego (naturalna gliceryna oraz probiotyki dają głębokie nawilżenie, regulują i leczą, odżywiają i chronią  skórę).
Produkt ten należy wymieszać z odrobiną ilością wody, wetrzeć w skórę twarzy (skupić się na strefie T), następnie dokładnie spłukać i osuszyć delikatnie ręcznikiem (oklepując, a nie pocierając).


Opakowanie?
Tworzywo z jakiego wykonane jest opakowanie, to niegruby ale za to masywny plastik, gdyż po wielorakim spadnięciu z toaletki, nie pękł nawet w milimetrze. Produkt wydobywa się poprzez pompkę, która aplikuję nie wielką ilość produktu i nigdy się nie zacina. Pompka schowana jest pod plastikowym korkiem, który zamykany jest na tradycyjny klik, i dobrze się trzyma. Szata graficzna prosta i przejrzysta, która bardzo mi się podoba. 

Zapach i konsystencja?
Producent pisze o ładnym zapachu, ja się z tym jednak zgodzić nie mogę. Dla mnie nie jest to brzydki zapach, ale ładny też nie jest. Produkt pachnie specyficznie, nie wyczuwam w nim żadnego zapachu zawartych olejków. Jest to typowo świeży, a może bardziej ziołowy zapach, trudny do opisania, poczuć się można jednak przy nim jak w salonie kosmetycznym. Konsystencja żelu, nie należy do najgęstszych, jest raczej wyśrodkowana, koloru lekko mętnego, a raczej mlecznego. 



Moja opinia?
Opakowanie na plus, moje ma pojemność 30 ml, także mogę zabrać je praktycznie wszędzie ze sobą, z czego jestem zadowolona bo polubiłam się z tym produktem. Zapach jak już pisałam, ładny nie jest nie ma efektu wow, że to mój ukochany zapach, jednak mi też nie przeszkadza, a przecież to najważniejsze w produkcie jest działanie, jeśli zapach jest do zniesienia. I właśnie pora na działanie. Według obietnic producenta: "zwalcza wypryski" - w ciąży nie jestem, jednak wcześniej stosowałam emulsję do mycia twarzy od Sensilis, która spowodowała u mnie wypryski, a ten żel pięknie je wysuszył i zagoił, a co najważniejsze, że już więcej one się nie pojawiły, Nawilżenie - skóra tuż po umyciu nie jest ściągnięta, nawilżenie pojawia się po pewnym czasie gdy skóra dojdzie do siebie po umyciu. Oczyszczenie - tutaj jak najbardziej na plus, gdyż produkt pięknie oczyszcza skórę. Wydajność produktu jest dosyć duża, ja do umycia całej twarzy używam dwóch pompek. Dostępność nie jest wysoka, gdyż produkt może być dostępny w salonach kosmetycznych lub u producenta (stronę podałam wyżej, na początku postu). Podsumowując, produkt jest jak najbardziej godny polecenia, u mnie się sprawdził i polecam go z czystym sumieniem. Jedyny minus moim zdaniem to wysoka cena i dostępność, ale coś za coś. 

Czy znacie tą firmę i te kosmetyki?
Co myślicie o tym produkcie?


Do następnego.

Emilka :*


24 komentarze

  1. Cena bardzo wysoka! Z tej firmy mam tylko próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. za drogo ;) ale od czasu do czasu można zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam z nim do czynienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz słyszę o tej firmie i tych produktach :) cena jak dla mnie zbyt wysoka więc wątpię by było mi dane kiedyś wypróbować ten kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie widzialam ani jednego z tych produktow a to dziwne bo nazwe skads kojarze

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę tę firmę - ciekawe ma produkty, ale trochę drogie

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jeszcze nic nie słyszałam o tej marce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy o nich nie słyszlam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*