Kropki w manicure...

środa, 19 listopada 2014
Cześć :)

Wczoraj wstałam rano i patrzę przez okno a tam leży pierwszy śnieg (odrobina), którego już po kilku godzinach nie było. Dzisiaj wstaję i patrzę przez okno, a tam biało (to był piękny widok). Tak to już zima zbliża się coraz to większymi krokami. Jest już śnieg, są małe przymrozki, ale to w końcu już ponad połowa listopada. Przyznać się kto lubi zimę, chociażby z jakiegoś jednego najmniejszego powodu? :)


Dzisiaj mam dla Was do zaprezentowania manicure, który składa się z trzech kolorów: różowy, biały i czarny. Zobaczcie sami. Zapraszam do zdjęć.









Lakiery jakie użyłam do wykonana tego manicure to:
Różowy - One Colour Exclusive nr 42 (Alle Paznokcie)
Biały - Love story nr 1 (Ingrid Cosmetics)
Czarny - Golden Rose matte nr 12 (Golden Rose)
Bezbarwny - odżywka do paznokci 3 in 1 regeneracja paznokci (Benete NAILS)




Co sądzicie o tym manicure?


Do następnego.


Emilka :*

52 komentarze

  1. Jest prześliczny!:) Co do zimy to może być, ale tylko w święta, potem to już może być wiosna:) A zazwyczaj jest odwrotnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W święta w szczególności musi być :)

      Usuń
  2. super - jakie to proste - z pewnością wypróbuję pomysł :3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię kropki na paznokciach i często je robię! super ci wyszły!
    ps: zmień w opisie to "Z reszto" wkradła się literówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne te kropeczki, bardzo dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne kropeczki, właśnie zamówiłam taki sam pierścionek :p
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierścionek też mi się bardzo podoba....

      Usuń
  6. Uwielbiam takie....pozdrawiam
    Ekspresjaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe kropeczki :) aczkolwiek mi by się nie chciało tak "bawić" :P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja lubię czasami pokombinować :)

      Usuń
  8. wspaniały mani, wszytsko się pięknie razem komponuje
    genialny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kropeczki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne te kropki ogółem super ;*

    http://monicabelle.blogspot.com/2014/11/black-coat-sheinside-orange-dress-2.html
    Poklikasz w link Sheinside w tym poście ! Dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. kropki robiłaś sama czy sondą? :D szukam sondy gdzieś stacjonarnie do kupienia i nie wiem gdzie ona mogłaby być dostępna :(, a kropki zawsze fajnie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropki robiłam sondą (zakupiłam z Avon, stacjonarnie też nie widziałam, tylko same pędzelki różnego rodzaju... :)

      Usuń
  12. kropeczki zawsze w modzie! piękny mani

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to wygląda! Szkoda, że ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy....

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię zimę, gdy jest ok - 5 a nie -30 stopni :D wtedy jest naprawdę ślicznie :)
    ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -30 to już za dużo masz rację :) Dziękuje:)

      Usuń
  15. Bardzo ciekawie to wygląda,poza tym lubię czerwień i czerń razem na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości to jest czysty róż :)

      Usuń
  16. ładne, zapraszam do mnie na konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są te pazurki Twoje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne pazurki:)

    http://mlglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziewczęce te kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*