Czarna koronkowa? ....

niedziela, 2 listopada 2014
Cześć :)

Święto,  i po święcie, a teraz czekamy na kolejne , jakim są Mikołajki. Powiem, że dzisiaj szybki post, gdyż jestem bardzo zmęczona, cały dzień w trasie, kolejny dzień odwiedzania grobów najbliższych, a teraz piszę obiecany post.

W dzisiejszej stylizacji główną rolę gra koronkowe body, które jest dla mnie przesłodkie, i bardzo wygodne. Do tego dobrałam czarny top na ramiączka, czarną marynarkę, jeansowe spodnie, i czarne botki (wygodne do kierowania samochodem) - ale te rzeczy już znacie. 


Zapraszam do oglądania zdjęć.








Dodatki to biały pasek, który uzupełnia całą stylizacje oraz kolia w złotym kolorze. 




Jak  widzi Wam się dzisiejsza stylizacja?


A już jutro post kosmetyczny, a w nim.... moje denko kosmetyczne z października. Kto ciekawy?


Do jutra.

Emilka :*

22 komentarze

  1. Bardzo fajnie wyglądasz :) Ja mam za dwa tygodnie święto :D Urodzinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny naszyjnik. Bardzo fajna, prosta stylizacja ;) Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ! Naszyjnik i botki super :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny look :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo łądnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz nogi :) fajne buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się żakiet, nigdzie nie mogę takiego dostać ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mój był na sprzedaż na Szafa.pl :)

      Usuń
  8. Świetna stylizacja, a body najładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*