Beżowy sweterek od H&M ...

czwartek, 13 listopada 2014
Cześć :)

Dzisiaj szybki post z moją wczorajszą stylizacją, w której główną rolę gra zwyczajny, a jakże uroczy sweterek od H&M. Do sweterka dobrałam biały topik i piękną kolie, a do tego czarne jeansy ze skórkowymi wstawkami.  Także zapraszam do zdjęć. 







Lubicie takie zwykłe sweterki  które moim zdaniem pasują praktycznie do wszystkiego... ?


A już w następnym poście możecie spodziewać się recenzji balsamu do ust z Oriflame. 

Do jutra.

Emilka ;*

17 komentarzy

  1. Uwielbiam takie sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. długo szukałam takiego idealnego prostego sweterka i w końcu dostałam w spadku od Cioci :P LUBIĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie zwykłe sweterki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię sweterki, mam podobny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w takiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto, na luzie i stylowo- na pewno wiele dziewczyn się zainspiruje :)
    A naszyjnik jest boski- uwielbiam takie błyskotki <3
    pozdrawiam
    Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam wiele takich sweterków, ale co ciekawe takiego koloru jeszcze nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie sweterki i posiadam parę :D

    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubie . ;) mam jeden zwykły taki podobny do twojego a kupiłam w chińskim sklepie i nic się z nim nie dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny,wygodny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zestaw ;)

    Zapraszam na nowego posta <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sweterek ,uwielbiam takie ciuszki :) Pozdrawiam i zapraszam cie do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu. Do wygrania 30$ ! Buziaki :*http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2014/11/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny sweterek !
    http://ambasadaspokoju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super buty! Bardzo ładny zestaw!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*