Balsam do ust od Oriflame...

sobota, 15 listopada 2014
Cześć:)

Post ten miał pojawić się wczoraj lecz nie mogłam załadować zdjęć, więc piszę go dzisiaj. Jak wiadomo mamy teraz chłodniejszy okres pogodowy, i musimy bardziej dbać o nawilżenie naszego ciała niż latem, a co za tym idzie nasza twarz narażona na chłody jesienną - zimowe, jest najbardziej. O ile całe ciało możemy zasłonić pod ciepłymi ubraniami, to twarzy nie zasłonimy. Dlatego musimy szczególnie o nią dbać, a także o nasze usta, które są narażone na wysuszenie. Dlatego w dzisiejszym poście chcę wam zaprezentować pewien balsam do ust od Oriflame, który na obecny okres podbił moje serce. Zatem zapraszam do recenzji.


Balsam to ust Oriflame - The ONE BB
Pojemność: 4 g
Średnia cena:15 zł (ja kupiłam na promocji za 9,90 zł)


Co podaje producent?
"Upiększający balsam do ust BB zadba o wszystkie ich potrzeby: rozświetla, koi i chroni delikatną skórę warg. Zapewnia długotrwałe nawilżenie, do 24H. Wzbogacony olejkiem z zarodków pszenicy i aloesem, by w pełni odżywiać i chronić usta. Zmniejsza oznaki suchości ust i drobne zmarszczki spowodowane przesuszeniem."


Opakowanie?
Piękne białe, plastikowe opakowanie, ze srebrnym napisem The One, który prezentuje się z wielką klasą na tym tle, a z tyłu taki sam napis Oriflame. Zatyczka od dołu opakowania pomadki oddzielona jest lekko różowatą połyskującą lamówką. Opakowanie zamyka się na klasyczny klik, i same w torebce się nie otwiera, co za tym idzie, że nic przez przypadek nam się nie pomaluje. Sam mechanizm wykręcający balsam działa bez najmniejszych zarzutów. 


Zapach i konsystencja?
Zapach jest delikatny, przypomina mi zapach pewnej maseczki do twarzy, której nazwy teraz nie pamiętam, ale jedno jest pewne, nie jest to typowy zapach dla pomadki (balsamu). Konsystencja jest balsamiczna, jak na balsam przystało. Bardzo fajnie rozprowadza się na ustach. Nie wiem jednak czy latem by zdała ona egzamin, czy by się wręcz nie rozpływała, ale na ten okres jest jak najbardziej na plus. 



Moja opinia?
Opakowanie jak najbardziej na plus, noszę je zawsze przy sobie i się ani nie zabrudziło, ani też nie otworzyło nigdy samo w torebce. Zapach jest delikatny,  przyjemny, i mi nie przeszkadza nawet w najmniejszym stopniu. Konsystencja idealna na obecną porę roku, gładko rozprowadza się na ustach, nadając im delikatny połysk. A jak produkt się ma do obietnic producenta? Pięknie rozświetla moje usta (powyżej można zaobserwować to na zdjęciach), koi - tak jak najbardziej, przed rozpoczęciem jej używania, miałam suche skórki na ustach, a dzięki temu balsamowi, one znikły. Sam balsam na ustach co prawda nie utrzymuje się u mnie 24 godziny, ale efekt nawilżenia widoczny jest przez długi długi czas. Podsumowując, bardzo polubiłam ten balsam, i obecnie nie chcę innego. :)


Znacie ten produkt?
Jaki jest wasz ulubiony balsam, ulubiona pomadka, itp.  - produkt ochronny do ust?


Do następnego.

Emilka :*

15 komentarzy

  1. Faktycznie fajnie rozświetla;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny daje efekt jak widzę , a też mam problem z suchymi ustami :(

    Obserwuję i zapraszam do siebie : http://morphink.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam, balsamów i maseł do ust mam na razie pełno :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś miałam więcej produktów z Oriflame, teraz przestawiłam się na Avon ;) Chociaż ochraniam usta Carmexem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna jest :) sama miałam

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie przepadam za kosmetykami z tej firmy. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za kosmetykami oriflame ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wolę typowe, bezbarwne balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używam z avonu,bezbarwnego ;) coś w sumie jak wazelina tyle,że w sztyfcie ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam go nigdy, ale może kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm bardzo fajnie się prezentuje z tego co widze :)) na ustach tez fajnie wygląda :) ja to poluję na ten z EOS :) podobno są świetne :D
    Kochana zapraszam do mnie na nowy konkurs :)
    Bedzie mi miło jeśli weźmiesz udział :)
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. njie znam ale wyglada bardzo fajnie wiesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*